Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Hjelp! er det noen som har gode råd mot vonde hemmorider?? Har brukt en kur- Sheriproct som jeg fikk på resept av legen. Men fortsatt er det for jævelig vondt. Sliter med å få ut en promp....:-(
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 mer scheriproct! du trenger heller ikke resept, jeg prøvde og et annet smøre middel, men det var ikke så effektivt som sheriproct. og når du har vært på do kan du spyle deg med litt kaldt vann og dytte de inn igjen i endetarmen, det er viktig å gjøre når du smører også. ikke løft tungt, ikke trykk når du er på do. men det viktigste er å få de inn i tarmen så de får tømt seg, og bli borte. jeg satt leeeeenge med dusj og kaldt vann.. det var det eneste som lindret både smerte og kløe... LYKKE TIL!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Enig med andre svar, jeg maatte bruke scheriproct i to uker foer det hjalp. Men et godt tips som virket bra for meg var saltvann. Loes opp en spiseskje eller saa havsalt i en kopp lunkent vann og ta det paa hemmoroidene med en bomullsdott et par ganger om dagen. Jeg hadde bare saltvannet og bomullen staaende paa do. Ta det paa foer du tar paa salven. Alternativt kan du ha salt i en balje/bad og sitte i det. Det skal visst hjelpe bra. Ellers, dytt dem inn og knip igjen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå