Gå til innhold

Lagring av navlestrengsblod? Prøver meg igjen...

Anbefalte innlegg

Noen som har vurdert dette siden sist jeg spurte?? hvis noen er usikre på hva det er, har jeg en link her som dere kan lese om det på:

http://www.stemsave.no/?gclid=CMyvyL7dn4wCFQElTAodvRx-2A

Vi er så usikre, jeg tror dette kommer til å bli stort i fremtidens bekjempelse av sykdommer, men det er en ganske kostbar investering!

Fortsetter under...

Jeg ville også lest artikkelen i Gravid før jeg bestemte meg. Jeg ble ganske skeptisk etter å ha lest hva fagpersonell mener om dette. StemSave var forresten det firmaet som fikk mest kritikk.

Annonse

Jeg har ingen planer om å gjøre det.

Så vidt vi vet så har vi ingen arvelige sykdommer i familien og det er ingenting som tyder på at det er noe galt med barnet.

Jeg syns det er litt drøyt å gjøre dette jeg da, men alle har hver sine meninger.

Da var eksamen over og jeg har hatt tid til å sette meg ned med det nyeste gravid-bladet:-) det var veldig informativt og nyttig det som stod om dette temaet! greit å se flere sider av samme sak, og ikke minst høre fra ekspertene. og slik jeg ser det nå, har vi som vesteuropeere uten arvelige sykommer i familien ikke stort utbytte av dette. det verste var egentlig å lese hvor useriøst firmaet var!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...