Gå til innhold

Flere som ikke vil vite kjønn?

emlyn

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for å holde spenningen oppe, og ikke vite kjønn på babyene i magen. Er det andre som har bestemt seg for det samme? Det virker som om vi er de eneste!

Hvis du ikke vet det - har du en følelse av hva du får? Jeg har en sterk følelse av at den ene er en gutt, men jeg aner jo ikke (hadde jo en sterk følelse av at det bare var 1 baby der inne også, så intuisjonen min er ikke mye å skryte av uansett!) Den andre... hmmm er det en jente mon tro? Hvem vet... unntatt legen!

:) Emlyn

Fortsetter under...

Vi ville gjerne vite kjønn (to gutter...). Det er så mye annet man ikke vet, og nå kan jeg trygt gi bort de rosa kjolene datteren vår har vokst fra. Selv om de blir friske og kjekke vet vi jo ikke om det blir gutter av type Solan eller av type Ludvig... eller hvordan sovingen, spisingen, ammingen, osv kommer til å gå. Eller når de blir født. Så jeg synes vi har mer enn nok overraskelser i vente :-)

Og så var det mye enklere å finne navn til dem når vi visste at det var to gutter. Ikke så mye gardering. Selv om vi ikke har bestemt hvem av dem som skal hete hva ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...