Gå til innhold

Redd for vekt...


Kanskjenr2?

Anbefalte innlegg

Uff...nå sitter eg her, 11+1 og er redd for vekta...eg har alltid vært litt rund, ikke overvektig, men BMI`en låg på ca 23 sist gang eg sjekket, men det var ei stund før eg ble gravid...skal på min første undersøkelse i morgen, så da får eg jo vite kor mye eg veier, gruer meg egentlig litt til det...det er jo for sent å begynne å tenke på slanking nå, men eg sitter og tenker litt på det som ska skje etter fødselen...eg og forloveden min går med småplaner om å gifte oss neste sommer. Eg har termin i midten av desember, og planen er at vi ska gifte oss i slutten av juli neste år...er så redd for at eg ska legge så mye på meg at magen er ødelagt uansett kor mye eg prøver å trene og sånn...uff...eg gleder meg jo til å få babyen, men eg blir litt stressa/lei meg når eg sitter og tenker på dette..det er jo min egen feil at eg har litt for mye fett på kroppen, men eg har så lyst å bli slank etter svangerskapet...Er det noen som har noen tanker eller oppmuntrende ord??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjenner på det samme. er heller ikke overvektig, men synes jeg har 5 kilo for mye som jeg gjerne skulle hatt vekk til sommeren. tør jo ikke slanke meg noe nå...det kan jo ikke være bra for barnet. men jeg vil likevel oppmuntre deg på at du kan få vekk mye til neste sommer. trening og sunn mat gjør underverker, og amming har jeg forstått er veldig slankende.du blir sikkert en fin brud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...