katrine har fire gutter Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Våknet om morgenen 16.mai klokken 0600 av at vannet gikk. Dro ned på sykehuset og ventet på riene. Hodet på 1 var da ikke festet. Etter et par timer festet hodet seg og jeg fikk opp å gå. Ingen tegn til rier. Umoden livmorhals og da altså ikke tegn til åpning. Klokken 1430 fremdeles umodent. Klokken 15 begynte riene såvidt. Klokken 16 var det 5 cm åpning, men da eksploderte det hele. Fikk ikke tid til epidural og klokken 1650 kom tvilling 1. Tvlling 2 lå i tverrleie og ble ledet ned i hodeleie. Han kom 1705. Begge var 3 kilo. De ser ut til å være enegget. Alt er fint. kom hjem fra sykehuset i dag. Gled dere!!!!
emlyn Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Gratulerer så masse!! Så utrolig koselig Håper du får en fin tid fremover. Når du sier at de ser ut til å være eneggete - hadde de hver sin fostersekk og morkake? Jeg er så nysgjerrig på om mine er en- eller toeggete! Vil ikke vite kjønn, så spenningen blir ekstra stor...
Solskinnsjenta Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Gratulerer med guttene Hørtes jo ut som det gikk fort når fødselen først kom i gang. Kos deg med guttene dine!
KlemC 3småUnder3år Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Er inne og smugkikker.... GRATULERE så mykje;))
Coria Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Gratulerer! Tenkte at vi snart burde høre noe fra deg, for visste at du hadde termin litt etter meg. Godt å høre at alt har gått bra. Kos dere masse med alle gutta! Jeg hadde egentlig termin i morgen, så det er litt rart når jeg ser på de to tre-og-en-halv-uke gamle babyene mine som allerede har lagt på seg en kilo hver.
(Svanger) Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Gratulerer saa masse!! Fin historie! Jeg gleder meg saann til det er min tur! Er 32+4 og foler at det er en evighet igjen!! Kos deg masse med tvillingene dine!
Prøver igjen :-) Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 GRATULERER sååååååååå mye med tvillingene =) For en fantastisk fødsel det høres ut som om du har hatt....utrolig å høre og lese..sitter her med tårer på kinn =) Kos deg masse, og ikke forlat forumet, kom innom og oppdater oss =) Mange klemmer fra meg til deg og dine 2 små vakre.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 hurra!!!! gratulerer så mye...
Twinny Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Gratulerer!!! Så kjekt å lese fine fødselshistorier. Kos deg masse med nurkene!
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 22. mai 2007 #11 Skrevet 22. mai 2007 Gratulerer så masse!! Sånn fødsel vil jeg og ha ) Hørtes ut som det gikk veldig greit når alt kom i gang. Regner med dere koser dere masse nå når dere har kommet hjem.
katrine har fire gutter Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. mai 2007 Tusen takk for alle gratulasjoner! Første natt hjemme unnagjort med en baby på hver pupp og en toåring mellom oss i senga. Og det gikk faktisk helt fint. Så det er bare kos. Deilig å begynne å ane konturene av sin egen kropp. Selv om jeg møtte en nabo i dag som lurte på om jeg hadde lenge igjen. Hmm. Kanskje ikke helt i bikiniform enda. men nå greier jeg iallefall å kle på meg selv.
2JentO2-) Skrevet 23. mai 2007 #14 Skrevet 23. mai 2007 Gatulera så masse!!!!! hvilke uke fødte du i? lykke til videre!!!
katrine har fire gutter Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 26. mai 2007 Jeg fødte på dagen 38 uker. Vi er nå helt sikre på at de er eneggede. De hadde god skillevegg og fra starten av to morkaker, men de hadde vokst sammen og kom ut som en . Så utifra ultralyd kunne de like gjerne vært toeggede. Vi ser ikke forskjell, men heldigvis har Øyvind et lite fødselsmerke over ene øyebrynet. Sverre er litt smalere i fjeset enn Øyvind, men tror det er fordi han lå i hode- og Øyvind i seteleie. Det jevner seg ut dag for dag. Det er velidg koselig dette nye livet, men fritidsproblemer har vi ikke. Bruker en bleiepakke til dagen og sitter og vifter med puppene natt og dag. Hadde ikke greid dette uten en aktiv pappa.
Scorpio77- 3 Håpefulle(",) Skrevet 30. mai 2007 #16 Skrevet 30. mai 2007 Gratulerer så mye!! Da ble det fødsel samme dag på oss da(",) 4 flotte gutter født 16. Mai!!! Håper alt går bra med dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå