Hege & lille Hannah <3 Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Har UL time i morgen. Er ca 9 uker på vei. Er så sykt nervøs for at min lille spires hjerte ikke skal slå... Prøver å tenke positivt, men med en MA i 20.uke bak meg, så er det såååå vanskelig :/ Har vært kvalm og hatt vondt i magen i hele dag, men tror det er kunn av nervøsitet. Grøss.... Kryss fingrene for meg da!
Kanskjenr2? Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Det går sikkert bra Ska krysse fingrene for deg hele dagen Ska selv til legen i morgen, og eg er kjempespent Du må fortelle kossen det gikk når du har vært der da
brattiann Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Krysser fingrene for deg og håper at alt står bra til med spiren:-)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2007 Tusen takk! Skal krysse fingrene for deg også
KlemC 3småUnder3år Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Tror vi kan krysse fingrene for alle oss her inne for at alt skal gå bra. Det kommer sikkert til å gå bra.. Tenk positivt.
pablo Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Det var jeg også, skjønner hvordan du har det. Men tror nå at alt er greit jeg. Krysser altb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå