Gå til innhold

uke 9


klara85

Anbefalte innlegg

hei...

er i uke 9 nå... har lite symptomer på graviditeten min,men er litt små kvalm da...

 

lurer på hvordan dere føler dere???

takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Eg er 11+1, og eg har hatt veldig lite symptomer, de fleste eg har pratet med, som har barn eller er gravid, sier at eg har vært heldig som har vært så frisk og oppegående :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! jeg er også i uke 9. Formen er litt opp og ned, men stort sett bra. Føler egentlig at kvalmen har avtatt litt nå, deilig:-) Men går det mer enn 3 timer mellom måltidene kommer den ganske brått, når jeg spiser forsvinner den. Med andre ord så spiser jeg vel mer enn jeg pleier... Er også ganske trøtt om kveldene.

Men hvordan har du det da? Er du bekymret siden du snakker om at du har lite symtomer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også i uke 9.. Er mye kvalm- pesielt på kveldene fra 6 og ut.. og ha bekkenplagger allerede... mem men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalm (til tider eksremt på ettermiddagene), oppblåst og uvel i fordøyelsessystemtet, trett og sliten. Er i uke 9. Håper det går over snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 8 jeg da. Har også lite symptomer ut over at jeg blir veldig trøtt på kvelden; jeg trenger mye søvn :-) Det var slik også i mit første svangerskap, så jeg er vel heldig sådan, og du også, tenker jeg. All min sympati til de som sliter med kvalme i både 1. og 2. trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er å i uke 8, er guggen, har vont i magen og er trøtt.

Hadde et gallestein anfall i helgen, det var grusomt, så sliter litt med å komme meg til hektene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8+5 er ikke noe særlig dårlig. Litt kvalm om kveldene da, men hjelper som regel med noe å tygge på.. :D Eneste som plager meg nevneverdig er magesmerter innimellom. En mellomting av luftsmerter og menssmerter, men det går kjapt over da... Blir bare litt satt ut når det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 9 nå sjøl. Har ikke vært kvalm, men har vært gjennom en periode der jeg var fryktelig trøtt og en periode der jeg har vært fryktelig sulten. I tillegg har jeg vært kresen på lukter og smaker. Nå holder det visst på å stabilisere seg litt mer, men kjenner at jeg må ha litt mer mat enn vanlig for å få det til å "gå rundt".

 

Kjenner at noen av buksene sitter litt tettere nederst på magen og at brystene er litt større og fastere (ble bittelitt daffere etter forrige svangerskap/ammeperiode).

 

Håper dette går rette veien for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...