Gå til innhold

Nå er jeg lettet!!!! hjertet slo!!!!!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Har vært på Ul nå,og jeg så hjerteaktivitet,var litt blod igjen inne i livmoren så det kunne hende jeg blødde litt til,men det viktigste er at det var hjerteaktivitet,legen målte det til 10+1(CRL var 30.5mm),men jeg tror mer på min egen beregning som er 9+5,så nå er jeg snart over de "magiske" 9 ukene(sist så døde fosteret i uke 9). Nå er jeg lettet og skal nyte resten av svangerskapet,er sykmeldt ut uka,så jeg skal bare sitte på rompa og kose meg! blir mye BIM!

Takk til alle sammen for all støtte,det har vært godt å ha dere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg får svare deg her før eg stikker innom desemberklubben -

 

Såååå utrolig godt å lese - har tenkt på deg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååååååååååååååååå bra..

 

Dette har du ventet lenge på;))

 

Lykke til da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra! Bra at du kjenner du kan slappe mer av nå, og bare nyte det, slik du sier! Din historie er veldig motiverende for oss andre som har mistet.

Kos deg masse med 'friuka'!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det var godt å høre! Gratulerer så mye!

 

Forstår godt at du har vært bekymret, jeg er der nå.. Håper på samme resultat som deg om 3 uker:)

 

Åh, så fin mai og juni du får nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå så bra =)) nå vart jeg glad var veldi spent på åssån det gikk... du har slitt mye og ønsker dg virkelig lykke til =D håper du får det bedre framover og blødningene stopper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle lykkeønskninger,har bestemt meg for å slappe av og ikke tenke på at det kan gå galt enda,men det er ikke lett,men skal IKKE lese innleggene som handler om at det har gått galt eller kan gå galt,men er ikke så lett siden jeg vet flere som er i min situasjon og som jeg har hatt litt kontakt med gjennom her,vil jo holde meg oppdatert på dem. KAnskje dere dette gjelder kan sende meg en pm istedet og fortelle hvordan det går?

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...