Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Noen er tydeligvis bare hær for å kværullere og lage bråk. Sånne bør dem stenge ut. Detta er et sted for mammar å spørre og snakke. Ikke for å kværrulere.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Jeg er enig med HI. Hadde tenkt å legge inne et innlegg selv om akkurat det samme, da jeg tilfeldigvis fikk sett dette. Har en teori om at det kanskje er fordi det er så mange fjortiser her kanskje? Synes de skriver fnis og knis hele gjengen, og ofte er det de barnslige som ypper til bråk. Bare en teori altså..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Igjen: kan vi få et eksempel eventuelt link? Hilsen den andre...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Nå skriver jeg svært sjelden her inne, men det er jo ikke rart det er ukoselig når halvparten av innleggene er postet av 17 år gamle mødre som ikke har mye i topplokket. Det er jo ikke rart folk slenger litt med leppa når hele forumet er i ferd med å bli helt useriøst. Gjorde det nok enda mer ukoselig her nå, men dette er min mening.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Takk for link, skjønner hva dere mener! Men kjære dere, len dere tilbake så ser dere hvor komisk det hele egentlig er! Ikke la det gå innover dere i allefall. Hadde de involverte sittet rundt et bord i det virkelige liv, ville alle sikkert oppført seg dannet og kanskje tilogmed vært helt enige . Dette er internett, dette er DIB, dette er i bunn og grunn latterlig:-D
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Var det uenighet som var ukoselig, eller at noen pirka i samvittigheten din, eller rett og slett at ikke alle kjøper hele "vi vet best selv uten å høre på fagfolk"-pakka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå