Gå til innhold

noen som vet om man kan bli ekstra frysen når man er gravid?


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt perioder der jeg er så frysen at jeg må legge meg under teppe...

noen som vet om dette har en sammenheng med at jeg er gravid.

jeg har ikke hatt det slik under mine andre svangerskap.

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jo det er et tegn at man fryser lett når man er gravid....jeg har det sånn også innimellom...:)

var et av de første tegna jeg merka...bruker aldri å fryse når jeg er på nattevakt men det gjør jeg nå:)

så det har nok med bebisen å gjøre ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har hatt et par dager nå der eg fryser og fryser. Alle rundt meg skjønner ikke hvorfor eg fryser slik - for det er jo ikke kaldt. Men eg er iskald.

Som min mann sa - er nok for du er gravid... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er faktisk et typisk tegn på graviditet. Jeg vet jeg fryser ekstra mye når jeg er sliten og trett, og det har jeg vært siden fjerde svangerskapsuke faktisk. Brr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ekstra frysen helt på begynnelsen av graviditeten. Føles omtrent som jeg har feber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe morsomt og lese.....jeg sittet her med et stort rosa teppet dekket over hele meg ..fryser spesielt på brystet og halsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe brrrrr..kjenner meg igjen. Stivfrossen hele tiden. Må ha varmeflaske på bena både når jeg sover middagslur (som er helt obligatorisk i disse dager:-) og når jeg legger meg for kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn hele tiden! Blir svett når jeg er ute og går, men så snart jeg sitter i ro, så fryser jeg. Spesielt puppene blir lett kalde, så jeg har sjal og varme gensre overalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok heller det er fordi stoffskiftet vårt er helt "på bærtur" i forhold til hva det er når vi ikke er gravide.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...