GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er det noen her som har erfaring med å reise med små barn? Noe spesielt jeg burde husker å ta med? Som jeg helt sikkert har glemt, hehe;)
Bellanotte Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 ta for all del med et ekstra skift til flyturen. Vår gutt på 1 år spydde 2 ganger i løpet av flyturen og da er det greit med nødutstyret ( som består b.l.a av følgende: plastpose,våtservietter, bleier, klær, vannflaske,klut) Jeg var bare så glad for at jeg hadde med det. Sist vi flydde var han 5 mnd og da bæsjet han seg helt ned, og da var det kjekt med nødpakken. Ellers så er parasoll til vogna godt å ha :-)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 Tusen takk for svar:) Takknemlig for flere råd;)
norma Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Hei! Kan jeg spørre hvor dere skal. Jeg har vært der med et barn som da var 1,5 år. Vi var på Blue Village Callisto. Super plass det iallefall!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 til flyturen stikk inn på apoteket som du kan putte i øra som utligner trykket ved opp og ned stigning..vi kjøpte det og det hjalp virkelig het noe med air men de vet hva du mener på apoteket..for de små klarer ikke å få ut trykket som vi voksene..og bleier er veldig dyrt over 100 kr pakka...god tur
Mille** Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 UV drakt. Vet du om de selger libero eller pampers bleier der? Hvis ikke ta med, de lokale er ofte elendige. Solbriller, solhatt er viktig men det har du sikkert husket. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå