Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Hvorfor er hun så uinterresert? ER DETTE NORMALT? Hun kan spise lenger, men bare hvis hun sovner under måltidet... Jeg har mye mindre melk i høyre bryst pga at hun helst ikke vil amme på den siden? Hva skal jeg gjøre med det? Blir så ulik størrelse på dem. Blir de ulike også etter jeg slutter å amme??
bobby - nr 2 i juli Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Å, sånn er det her også. Lillegutt er bare 5 mnd, og har holdt på sånn en stund. Hvis jeg legger han til når han ikke er kjempesulten er det bare skriking og han vrir seg unna. Det er verre på ene siden. Går heldigvis bedre på natten, da tar han begge sider bra. Har ingen råd, dessverre. Jeg pleier å gå mens jeg ammer, rugger han litt, og det hjelper av og til. Og ikke gi før han er virkelig sulten. Tror forresten ikke brystene blir ulike etter at du slutter å amme.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Bra å høre at du har det på samme måte, at jeg ikke er den eneste. Ja, det går bedre om natta her også. Noen som har råd? HI
Lasso Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Det er veldig normalt - og jeg har det akkurat som deg. En god og en dårlig pupp, rett og slett. Sånn var det med første og sånn er det med andremann også. Det eneste rådet jeg har, er å begynne med den dårlige puppen først, sånn at den alltid blir tømt. Men når det allerede er lite melk i den, er det sikkert ikke mulig å få til. Kanskje du kan pumpe den dårlige siden i et par dager, så du får stimulert produksjonen, og så begynne å tilby den siden først? Ellers er det jo mulig å amme bare på én side. Det kjenner jeg noen som har gjort nesten helt fra fødselen faktisk, og tvillingmødre har jo nødvendigvis bare en pupp til hvert barn. Hvis du ammer mye, må du kanskje amme litt oftere da, men kanskje det likevel er enklere enn å styre masse med å få til begge?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Ja, mulig det er enklere. De som ammer bare på en side, har de ikke stor forskjell i størrelse på brystene? Lasso :blir brystene lik størrelse igjen etter en slutter å amme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå