Kufiolilla Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Har kikket på begge vognene. Easywalker (husker ikke nøyaktig hva modellen het, men dere vet sikkert, trehjuling med rørlig men låsbart framhjul) er jo billigere og nettere, men mekanismen for å låse forhjulet virket så innmari kronglete! Tror jeg kommer til å få en del bruk for å kunne skifte det frem og tilbake i fri og låst stilling, og på TFK var det jo svært enkelt. Andre fordeler/ ulemper med disse vognene? Får septemberbaby...
It's all about me Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Andre forskjeller med disse er: Easywalker har ikke full sittestilling, det har TFK. TFK er større og mer solid har jeg hørt. Hardbagen og sportsdelen på TFK er blant de størse på markedet, men Easywalker er ikke så små på det området de heller. TFK vet jeg er utrolig stabil og super å trille. TFK har håndbrems, det har ikke Easywalker TFK har fotbrett som kan justeres både oppover og innover, Easywalker sitt kan det ikke beveges i det hele tatt.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Easy Walker Sky har nærmere full liggestilling enn TFK...
Guttemamma x 3 Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Easywalker Sky veier 9 kg TFK veier 13,4 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå