Go i magen Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Tror jeg er litt forveirret jeg. Helsesøster sa at jeg skulle prøve meg fram med halv teskje i flaska. Trodde da hun mente i HVER flaske hun fikk, men leser her inne at folk gir halv teskje 1-2 ganger om dagen. Jenta mi på strax 4 uker trenger helt klart noe for hun har ganske tykk avføring og hun truer til hun er helt rød noen ganger. For mye malt gir også smerter har jeg hørt. Stemmer det?
snartmammapåny Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Jeg gir i hver flaske. Småen var veldig hard i magen, trykket og trykket men lite som kom ut. Det som kom var vedlig hardt. Nå er det løst og normalt. Jeg tar og dupper det luftrøret på dr.browns flaskene ned i malten ca to tre cm ned. så bare har jeg det oppi flaske og rister. (blir vel samme mengden om du dupper skaftet på en kniv i malten;) En annen ting som vi har funne ut er VELDIG viktig er at det ikke er klumper i melken, altså at den er vedlig godt utristet før han får. Viss ikke blir han hard i magen sin.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Vi gir en stor teskje eller spiseskje sånn ca hver dag,eller når ho får vondt imagen når d er lenge siden ho har bæsja.
wirre;o) Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 har ikke svar, bare ett tilleggsspørsmål.. kan man ha det i melken bare som smakstilsetting? jeg ammer, men hun får nan, sånn ferdigblandet, når jeg ikke er hjemme med henne. det er ikke noe galt i å putte det i nan, bare for å lage den litt søtere?
snartmammapåny Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Nei tror ikke det er noe problem å ha det i som smakstilsetning om barnet liker det:D Er jo fuldt i vitamin D så det skulle jo bare være sundt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå