Gravid, ja;) Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er nå 8 dager over IKM... Har aldri hoppet over sånn før... Tok test for 9 dager siden som var negativ. Men ingen tegn til tanta heller... Pleier alltid å få ømme bryst og mens murringer noen dager før TR, men ingenting nå.... Skal ta ny test i morgen, men regner vel egentlig med at jeg ikke er gravid pga ingen bivirkninger....Var bare litt små-øm på venstre side nederst i magen noen dager forrige uke, Er det mulig at jeg har hoppet over TR??? Noen med erfaring?? Eller kan jeg være gravid uten engang å ha ømme pupper???
Happy H Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Det kan jo høres ut som du e gravid då=) Eg testet ikkje positivt før 8dager over IKM denne gange!!!!! Eg har ikkje ømme pupper, ingen murring eller noe. bare uteblitt mens og positiv test, så d e mulig!!!!!!! Krysse fingre for deg, håpe du får 2streker imåro;)
k@ra Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Kanskje det var EL du kjente forrige uke og da er jo ikke håpet ute (er nå bare et forslag fra meg:) Jeg hadde sist mens 14.april og testet negativt i går, men har hatt gruusomt lange sykluser siden januar (p-pilleslutt). Skal teste senere i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå