Gå til innhold

Kjøpt en dum vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte Basson kombivogn brukt i begynnelsen av svangerskapet for jeg var så veldig utålmodig og er "typisk" impulskjøper. Vognen er lite brukt og alt sånt, men selve baggen er litt trang kanskje (jeg får en gutt i begynnelsen av august)! Jeg har nå begynt å angre meg for vi har en passat 1,8 men det er ikke stasjonsvogn (kjøpte ny for 2 år siden) og hver gang vognen skal med må jeg ta av hjulene og alt. Det kommer til å bli SÅ masse stress!

Jeg kjører mye rundt, men samtidig trenger jeg en vogn som er solid og tåler å gå litt i skogen osv. Jeg synes de quinny trehjuls trillene ser bra ut, men ville en sånn en få plass. Tenkte å selge basson vognen (om mulig) for så å kjøpe brukt for vil ikke bruke mange 1000 kr jeg ikke har på ny vogn men da MÅ jeg vite at den passer til å bare klappe sammen og ta med.

Håper noen har lignende bil og kan hjelpe =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK Joggster Twist blir kjempeliten sammenslått.

Ellers er den stødig og kjempegod å trille, både på vei og mark.

Både sportsdelen og bagen er blant de største på markedet.

Er ofte noen brukte til salgs på finn.no

Skrevet

jeg ha rquinny freestyle 3xl, tar bare av det enkle hjulet foran, er superenkelt, et lite klikk så er det av, og samme på igjen..

eg har ikke stv eg heller, bare en 5dørs mondeo, men vi får den også inn i sierraen, som er 4dørs..

jeg er mye i bil ut og inn selv, og den er superenkel, veldig greit og at hvis nurket sover i bilstolen, kan du sette det rett på understellet om du feks bare skal inn på butikken eller noe, så slipper du vekke nurket for å legge *h*n over i bagen... eller bære setet inn i butikken (SLITSOMT i lengden!!!)

Skrevet

Quinnyen passer stort sett inn overalt: den blir liten og nett sammenslått, og framhjulet er lett å ta av hvis det er behov for det. Så jeg tror nok du vil få plass, men ta deg en tur til en butikk og be om å få prøve det i praksis først. Det er de stort sett villige til. :-)

Skrevet

Min erfarenhet är att du inte skall köpa Quinny! Vi hade en ganska gammal brio kombi vagn från förr men jag önskade mig en tuffare och lättare trehjuling. Valet föll på Quinny. Men efter 2 veckor var jag bara tvungen att sälja den. Otroligt opraktisk i bil. Slet varje gång jag skulle ut. Jämfört med Brio var det otroligt "meck" varje gång. I tillägg till att vara bred över hjulen men liten i liggdelen och har en allt för liten handelkorg under! Nej går för Brio, Simo eller Emmaljunga! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...