Gå til innhold

dispril/globoid?

guttimai:)

Anbefalte innlegg

Lurte bare på hvor mye dispril/globoid en skal ta dersom en tar dette? Har mistet i uke 4-5 (SA) to ganer nå på3 mnd. hatt en MA tidligere. Har lyst til å gjøre noe nå. Da fastlegen min er bortreist, snakket jeg bare med en spesialist jeg har hatt kontakt med tidligere. Hun mente at det ikke kunne telles fordi det mulig var en kjemisk graviditet, at jeg måtte miste en 4. gang før vi skulle gjøre noe. Syns dette er utolig leit. Leste her inne at noen tok dispril uten å ha snakket med lege. Lurer da på når dere begynner å ta dette, og hvor store doser? kan jo ta 1-2tbl av 440mg inntil x 4 i døgnet. men dette er vel litt mye hvis en ikke har smerter eller lignende. Skal jo bare ta det for å få en blodfortynnende effekt.

Fortsetter under...

Jeg har opplevd 2 MA på rad, og da sa en lege til meg at neste gang kunne jeg få prøve litt acetylsalicylsyre (Albyl-E). Jeg har APC- resistens som er en antikoagulasjonsdefekt som finnes hos ca. 7% av norges befolkning. Det er snakk om en mye mindre dose hver dag som blodfortynnende enn til annet bruk. Kun 75 mg. Hva er en kjemisk graviditet? Syns det er dårlig at du evt må miste en 4. gang før noen tar deg på alvor!!! Ikke finn deg i det! Jeg har lest masse, og har fått fastlegen min til å ta flere blodprøver av meg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...