Gå til innhold

April: Vanskelig å beregne termin

solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Har tenkt en del på det, og syklus har en del å si der vel?

Syklusen min ligger som regel på 30 dager, men den kan også for ende opp på 40 dager. Varierer litt mellom 30 og 40 dager noen ganger. Har trodd at me har vore på overtid nesten annenhver måned siden nyttår. Det har vel noen her fått med seg... hehe.

Så da tanta var sen i april trodde me mest at det var syklusen som var lang igjen. Men etter 3 uker på overtid tok me testen som viste at me var gravid.

Så har eg fundert på termin. Tenkte ikke mye på dette med syklus da me testet posetivt og gikk ut fra at termin var 18 desember. Men etter mye tenking har eg prøvd meg litt frem.

Eg får alt fra den 16 - 28 desember. Ettersom eg oppgir at syklusen er lengre. Så da er det spennende - hva blir terminen min?

hmmm noen som vil spekulere... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... Hadde det samme problemet ved begge graviditet. Brukte BabyComp sist gang og det stemte ganske bra da :-)

Bare termin ikke blir 24. des., så går vel det bra, hehe. Jeg syns at det er kanskje litt kjipt å ha bursdag da, går liksom glipp av en feiredag. Vel jeg tipper og håper at det blir den 16., for da er jo dere hvertfall hjem og feier jul istedenfor å bli i sykhuset.

Gratulerer så masse uansett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...