Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Første mann var kolikkbarn + kiss og er er 13 mnd. Synes at det var kjempe sliten og holdt på å gå i depresjon med førstemann siden han var så krevende. Lurer på å prøve på nummer 2. Blir litt redd med tanken på å skulle klare 2 stykker og hva om nestemann blir lik vår første. På den andre siden ønsker jeg ikke at han skal være uten søsken og har lyst på en liten familie... Trenger synspunkter...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Barna blir sjelden veldig like.. det sier i allefall de med flere barn. Men om du er såpass sliten er det kanskje greit å vente litt uansett?
Mille** Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Syns du skal vente til du er helt sikker ihvertfall.Man vet hva man har, men ikke hva man får. I værste fall blir det enda værre enn det var, men det kan jo også gå som en drøm. Men det vet du jo ikke før du har prøvd, og da må du være sikker på at du orker det som kommer, uansett hvordan det blir. Vår nr 1 var ikke spesielt krevende, men vi venta så lenge at det nesten ble 7,5 år mellom dem. Syns det er helt topp! )
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Takk for synspunkter :-)) Må legge til at jeg ikke er sliten nå og at vi har vært "ovenpå" over et halvt år nå. Er i full jobb i tillegg og ting går fint... Men er redd for hvor sliten jeg kommer til å bli siden jeg såvidt håndterte bare et barn. Han hadde jo ingen søsken vi måtte ta hensyn til. Men det var ganske spesielt og jeg tror ingen ting kan overgå det vi sto i dag. De første 3 mnd sov han maks 1 time i strekk og skrek mellom 7 og 13 timer i døgnet...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Har selv ei jente på 13 mnd som hadde KISS og refluks. Man glemmer jo ting rimelig fort, men personlig vil jeg vente til jenta er litt større. Du får tenke nøye gjennom det, så finner dere nok ut av det Lykke til hva enn du kommer fram til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå