Gå til innhold

vil bare dele dette med dere:

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er en av de som angrer... Og dette diktet hjelper faktisk litt:)

Till dig, du lilla

Förlåt du lilla

att du aldrig fick en chans att säga din mening i saken

Att jag inte tillät dig få den tid du behövde

i min kropp

min trygga kropp

där du så enkelt

så självklart

funnit din plats

Förlåt du lilla

att jag somnade ifrån dig

vaknade ensam och kände lycka och frihet igen

Förlåt du lilla

att jag lämnade dig så där

gick utan att se mig om

Förlåt,

Förlåt igen,

du lilla

för mitt ansvarslösa beteende

för att jag var för ung för att våga

Förlåt du lilla

att jag inte förstod

att detta var det största det vackraste

att du var det vackraste

skapat av mig i mig

Förlåt du lilla

för jag gjorde det till det hemskaste

till min största sorg

min största saknad

Men jag kan lova dig

lilla lilla du

att kommer du tillbaka till mig

så ska jag älska dig så

jag ska ge dig stjärnorna solen

och skriva ditt namn över himlavalvet

och jag lovar

lovar lovar lovar

du lilla

att jag glömmer dig aldrig

Fortsetter under...

Var absolutt ikke meningen å virke støtende, så beklager virkelig det.

Men jeg vet at det er flere som er inne på dette forumet som angrer på valget de gjorde. Noen trenger å snakke om det også. Det er ikke bare debatten skal/skal ikke som går her inne.

Jeg sier ikke dermed at man MÅ angre, det er jo helt og holdent opp til en hver person.

Men selv angrer jeg, og jeg synes dette diktet beskrev det så godt. Det hjelper hvertfall meg i sorgprosessen, og da kan det jo hende det hjelper noen andre også...

Alle får uttrykke seg, og søke støtte her Incinita! Så er noen idiotisk- er det deg!! Kanskje fordi du angrer selv??

Diktet er for meg vakkert og trist. Håper inderlig at alle har søkt støtte og rådgiving andre plasser enn her før de velger abort!! Det er smartefullt å ta med seg angeren resten av livet....

Annonse

det handler jo om abort i dette forumet, og om hun vil uttrykke sin anger over en abort med ett dikt så hvorfor ikke? skal hun poste det i forumene for gravide kanskje? da hadde det blitt liv på bim vel? innlegget hennes handler om følelser rundt abort og da hører innlegget hjemme hær da!!!

Utroooolig vakkert dikt! Dette tror jeg det er mange som setter pris på:) Ikke ha noen dårlig følelse av dette! Mange som velger å ta abort pga økonomi eller at far ikke er tilstede... Barnet kan være ønsket av mor fordi, men at livssituajonen ikke passer med et barn i bildet... Syntes at det siste verset var KJEMPEFINT!! At hun ønsker at een dag vil dette barnet komme tilbake, og at hun skal elske det mer enn noe annet!!

KJEMPEVAKKERT!!

Annonse

Det er feil å si at det ikke gjelper noen. For det hjelper meg. Og flere andre her har sagt at det var vakkert og fint og godt å høre.

Men selvfølgelig, alle trenger ikke like det. Men er det ikke bedre å la være å skrive noe da? Istedet for å si at det var "patetiske greier". Hvertfall når du allerede har lest at dette er et sårt tema for mange og at de synes diktet var vakkert.

De fleste som "henger" her inne er nok i situasjonen beholde/ikke beholde, men vi er også en del som valgte å ikke beholde, og som trenger å snakke om det i etterkant. -- uten å bli kalt patetiske, eller at det ikke er lov til å angre...

Utrolig flott dikt. Syns det er ett dikt som både passer for dem som har tatt abort, å for dem som enda ikke har bestemt seg.

Jeg vurderte sterkt abort for en stund siden, da jeg fikk vite at jeg var gravid pga. jeg bare er 15 år.

Jeg bestilte til å med time til abort. Så nerme var det... Å jeg husker da, når jeg liksom hadde bestemt meg, at jeg lå å sa noe i den duren som det står i det diktet til vidunderet jeg hadde i meg... Trur det er utrolig mange som føler det akurat sånn.

Så, hovedinnlegger: FLOTT dikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...