Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Jeg får så lite søvn om natten, først bare et par timer før den lille skal ha mat, så toppen tre timer til før ny mating. Da er det vanskelig å få ham til å sovne igjen, så det er ofte jeg ikke får sove noe særlig mer. I dag sov jeg en time mellom 13 og 14, men får så dårlig samvittighet... Men jeg blir jo helt rar om jeg ikke får sovet mer! Har ikke så mye rutiner ennå, han er bare fire uker.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Sover og sov ikke med noen av mine 2-blir helt ødelagt. Men folk e forskjellig=)noen trenger mer søvn enn andre. Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet e=)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Jeg sov stort sett på hver dag på dagen de første 2,5mnd eller noe sånt. Hadde en liten gutt som stort sett ikke lot det gå mer enn 2t mellom måltidene og da ble natten kort. Jeg var avhengig av å sove når småen tok litt lengere lurer for å klare fungere. Sov når du er trøtt du! Babyen har ikke godt av en mamma som er utslitt pga søvnmangel. Kan gå utover melkeproduksjonen også..
Brokade Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Jeg sover ofte på dagtid når jeg kjenner at jeg trenger det.. et par ganger i uka kanskje der jeg tar en 2 timers blund men den lille sover. Må legge til at han er ikke mye våken på nettene... men så har jeg liten blodprosent også da og er ganske slakk for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå