Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Man kan jo risikere å få mordblikk om man er så dum å montere på sportsvogndelen før ungen er 6-7 mnd eller legge den i en "nesten" flat trille. Og det virkelig utilgivelige som man ikke må si høyt, gåstol. Personlig er jeg mye mer bekymre for den tunge ryggsekken ungen må bære til og fra skolen eller alle timene ungen min vil sitte foran play station og tv i stede for å være i full aktivitet som er naturlig for barn og ungdom.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Alt til sin tid, sier nå jeg! Men her i gården er faktisk gåstol fy ja!
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Gåstol er ikke fy her=) Men som sagt alt med måte..har ikke lyst at ungene mine skal få ryggproblemer heller. Men man setter jo ikke en 3mnd gammel baby i en høystol heller akkurat. Det e tenker når e ser en liten baby (0-5mnd) i en trille er sikkerheten..føler at den ikke er sikker nok for en liten baby om noen skulle komme borti den-eller hunder kommer og skal snuse. Men syns d er galt av foreldre å sette barna opp i sittendes stilling i vogna når de er 4-5mnd. Ser de krummer ryggen,men neida likevell skal foreldra ha de sittendes oppe.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 HI her. Joda alt med måte. Jeg får også vondt av å se de nyfødte i syden som sitter loddrett i vogna. Men nå snakker jeg om barn som er 6 mnd og får sitte i svak sittestilling for å se seg litt rundt. Fått stygge blikk av vet_best_mødre.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 HI,ja d syns e e sykt. Tilogmed de på hs sier at babyer kan beg å sitte oppreist fra de er 6mnd gammel. E gjør det samme med jenta mi som e gjorde da sønnen min var baby-la de få sitte oppreist på gulvet og i vogn fra ca 6mnd.. gutten min hadde oxo gåstol,den brukte vi mye=)den var han kjempe glad i. Gleder me til snuppa skal ta den i bruk.
gammel røy Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 veldig mange absolutte anbefalinger ute og går. skjønner godt hva du mener. tøtta mi var klar for sportsdelen i god tid før 6 mndr. hadde jeg ventet ville hun klart å falle ut av vogna. du vet best hva ditt barn tåler. tøtta mi klager dersom hun ble sittende for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå