Gå til innhold

93 dager til UL-termin

drømme*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kommet så langt at jeg har begynt å tenke mer på fødselen..Gleder meg..og gruer meg.. hehe..uansett er det ingen vei tilbake så det er bare å bite tenna sammen! *Loppa* er "blyg"..jeg har vært på fler UL men den lille krysser beina og vil ikke vise seg fram. Hadde håpet jeg snart kunne kjøpt no klær i blått eller rosa.. Jaja, jeg får bare smøre meg med tålmodighet :-)

Håper dere har en fin dag !

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

83 dager igjen for min del. Men i dag begynte jeg å pakke bagen og sjekke etter at jeg hadde nok tøybleier og klær til lillegutt. Nå kommer det vel en sprinkelseng også inn på soverommet snart. Er visst litt tidlig ute denne gangen. Tror det skyldes at jeg har så kraftige og tette kynnere at jeg nesten forventer at vannet skal gå når som helst. Fastlege og lege på føden mener begge at alt er helt i skjønneste orden og at jeg bare kan jobbe på som før. Skal se jeg går langt over termin.

Skrevet

Gratulerer med tosifret telling! Om en måned er jeg der du er nå og jeg synes ikke tiden kan gå fort nok!

Skrevet

Heldige du... Jeg har 114 dager igjen. Det sies at det er en liten gutt inni her; og han har vært langt fra blyg på kontrollene kan man si... Typisk gutt, da; bredbent og uten hemninger... :-)

Jeg har også begynt å tenke litt på fødsel og har bestemt meg for å være litt bedre forberedt enn jeg var de to første gangene. Det er mer enn 10 år siden, og mye er glemt... Tenkte jeg skulle lese litt om pusting, men har ikke funnet noe bra ennå, bare veldig korte artikler. Så si endelig fra hvis du har kommet over noe som kan anbefales.

Hilsen fra

Skrevet

Hei! Da er vi nesten like langt da, jeg har 94 dager igjen!

Og har begynnt å glede med til at han kommer ut til oss! Tror vi får en gutt, dvs så veldig sånn ut på UL, men jeg har hatt slik "jentefølelse" at jeg sier kanskje... Vi får vente å se!

Har kjøpt litt klær nå, et lite nydelig sett i hvitt med giraff applikert på (kjønnsnøytralt..!). Vi har masse liggende etter storebror på to år, så det var bare for at det er kjekt med litt nytt!

Skrevet

Har kommet ut av tellinga selv, men har vel termin omtrent som deg, så blir vel noe av det samme, Min gutt er i allle fall ikke blyg, spriker med beina så fort han får sjansen, og INGEN er i tvil om at det er nettopp en gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...