Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Smaker litt på navn som i følge ssb er "ute", og syns egentlig Einar og Gunnar er fine navn. Meninger om navnene?
vero:o) Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 er jo veldig orginale da..sikre liksom.. men jeg personlig syns det blir for kjedlig..
jente og gutt Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Det er vel mange som heter det, men de er nok voksne. Kjekt med noe som ikke alle andre på samme alder heter. Tror jeg liker Einar best.
prebs Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Spennende navn nå og ikke kjedelige i det hele tatt... Einar er favoritten min!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har en bror som heter Tor Gunnar, er oppkalt etter farfaren sin Gunnar. Med andre ord har jeg bare positive assosiasjoner med navnet! Synes også at Gunnar er litt mer originalt enn Einar.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Brødrene til mamma heter Gunnar og Einar! Som du sier selv, er dette navn som er litt "ute". Det er jo imidlertid fine navn, og får sikkert et oppsving igjen. Synes personlig at Einar er finest av de to navnene.
volve Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Einar er et flott og tidløst navn. Gunnar liker jeg ikke så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå