Gå til innhold

Dårlig matlyst!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I begynnelsen av svangerskapet var jeg preget av en konstant sultfølelse. Nå - i uke 11, så har jeg forferdelig dårlig matlyst. Spiser nesten ingenting iløpet av en dag. Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig dårlig matlyst... har ikke lyst på noe, må tvinge i meg litt av og til.. Er ikke så veldig kvalm lenger, men fortsatt uvel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir både kvalm når jeg spiser og ikke spiser. Det går litt opp ned med appetiten, men stoler på kroppen. Har mest lyst på Mc-mat, men dette er jo ikke sunt å spise alt for mye av. Lag noen snacks av gulerøtter, broccoli og sukkererter med dip. Dette hjelper veldig på meg, også er det sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett god matlyst, men har ikke lyst til å lage mat!!! Her går det mye i brødskiver med leverpostei og agurk, og ferdigsmurte, delikate rundstykker...og når jeg ikke får kjøpt det, blir det knekkebrød med gulost på jobb. til middag har jeg bare lyst på fisk, men orker bare lage kjip mat som pølser og potetmos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dårlig matlyst frem til uke 19, nå er jeg kjempe sulten hele tiden:) Etterhvert som fosteret krever mer næring så kommer matlysten helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...