Gå til innhold

Dere som har født før, og som sliter med kvalme/brekninger. Et lite spørsmål:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei (dette er litt pinlig, så jeg velger å være anonym). Jeg fødte sist gang for ca 2 år siden, og merker jo at bekkenbunnsmuskulaturen ikke er som den en gang var. Nå har det seg sånn at jeg er dønn kvalm hele døgnet, og at jeg sliter brekninger/oppkast. Spørsmålet er som følger:

 

"Tisser" dere litt på dere når dere brekker dere? Jeg klarer ikke å holde igjen når jeg brekker meg (det er jo sterke krefter i sving...), og synes det er veldig ydmykende. Andre som sliter med det samme?

Anonym

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke gjort det når jeg brekker meg eller kaster opp, men når jeg nyser... og jeg trodde jeg var ganske godt opptrent etter forrige fødsel- for syv år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok bare noe vi må leve med... Skal i alle fall være flink til å gjøre knipeøvelser denne gangen! Men det er ikke noe kjekt å ikke ha total kontroll over blæra... Kan jo liksom ikke si: Jeg må bare tømme blæra før jeg må brekke meg. Som regel når en spyr så går det ikke an å planlegge noe i forkant, he he... takk for svar!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg! i går trodde jeg at jeg var ferdig med å tisse, kledde på meg, nøys og var visst ikke ferdig å tisse likevel...

 

det er også meg som kasta opp etter sex i går, så det var en super dag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjør det når jeg hoster... da kommer det noen dråper... helt ukontrollerbart, men det skjer. veldig flaut ja, ydmykende også, men skjedde ikke før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn er det med meg åsså... og uansett hvor lenge jeg sitter på do og tørker meg godt etterpå så kommer det dråper uansett.... tror det er ganske normalt... musklaturen der blir ganske tøyelig ved hormonene var åsså sånn med den første.. men det er ekkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...