Gå til innhold

Dere som har født før, og som sliter med kvalme/oppkast... Ehh...Et lite spørsmål:

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei (dette er litt pinlig, så jeg velger å være anonym). Jeg fødte sist gang for ca 2 år siden, og merker jo at bekkenbunnsmuskulaturen ikke er som den en gang var. Nå har det seg sånn at jeg er dønn kvalm hele døgnet, og at jeg sliter brekninger/oppkast. Spørsmålet er som følger:

"Tisser" dere litt på dere når dere brekker dere? Jeg klarer ikke å holde igjen når jeg brekker meg (det er jo sterke krefter i sving...), og synes det er veldig ydmykende. Andre som sliter med det samme?

Fortsetter under...

Uff, ja det er helt forferdelig...Hadde samme problemet nå de første 16 ukene. Hadde bind på meg for at jeg ikke skulle tisse på meg.

Plages enda av å lekke, men håper det skal bli bedre med litt trening av bekkenmusklaturen. Har vært slapp med det =)

litt flaut, så signerer også med anonym)

• 2 uker senere...

Dette svangerskapet har jeg bare brekt meg 3 ganger.. sist svangerskap brekte jeg meg hver dag ...hadde ikke telling.gikk ned 7kg på 1 1/2 mnd..ekstremt da... å jo du syke det er kraftige ting på gang altså.helt utrolig hvordan hele kroppen gikk med i de brekningene! jeg ble knallrød i ansiket hver gang og fikk ikke til og puste på noen sekunder...brekningen bare holdt seg der.helt ufyselig. .. å da..selv om det kan nok være flaut,noe det ikke burde være så er det vel nesten litt normalt at man kan lekke litt da... selv de som ikke er slapp der nede(som jeg ikke var siden jeg ikke hadde født enda den gangen) så jeg gikk på do ofte for og ungå og tisse på meg når det kom brekninger. var en mårra da jeg våkna og måtte sikkelig på do og brekningene kom..... jah... dere kan tenkte dere hva som skjedde da ja!huff.. mannen var sammen med meg og greier.. syns egentlig ikke det var så ekkelt da. fint med støtte ...fysisk støtte og når di brekningene kom..for det var jo nesten sånn at man datt over ende.

det er så mange som sliter med dette og syns det er ekkelt... så jeg velger og ikke være anonym jeg............

Sliter med det problemet enda, og minsten her er 6 år. Driver aktivt med idrett/fotball og merker at jeg kan lekke en del når jeg løper og annstrenger meg veldig....synes dette er veldig ille. Nå er jeg gravid igjen, 6mnd og regner ikke med det blir noe bedre etter denne fødselen heller. har tidligere fått medisiner av legen for å se om det ville hjelpe på urinlekasjen. Lakk jo også under samleie, selv om en strammer så kom det en del urin. Pinlig og plagsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...