FuriLaks Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Flere som har frisk-luft-babyer? Skjønner jo at det er deilig da, men jeg bor i 3.etasje og har skikkelig BL..... Vi var på besøk i noen dager og der sto vogna i hagen når mini sov, hendte at han sov i 3 timer, var våken i 2 og sov nye 3 timer! Helt ny verden for oss det der. Nå har jeg "krangla" med han for å få han til å sove igjen, sov en halvtime på formiddagen bare. Blir jo så trøtt stakar! Flytter snart til en første etasje, med en gressflekk foran og en rolig bakgård, DET SKAL BLI DEILIG DET:)
Learning to fly Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Kan det hende han blir mer forstyrret av lyder inne? At det er derfor han våkner så raskt?
rødhette* Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Er det samme her. Inne skal det mye til før han sover på dagen, men ute kan han sove lenge - har sovet opptil 5 timer på det meste! (i ett!) Er sikkert godt med den friske lufta og lydene som er ute Samt passe temp.
Ingen_nick_ledig Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Her er det motsatt, hun sover tre timer inne, og tre kvarter ute. Greit nok når vi er hjemme, men dumt når vi er på besøk og hun "må" sove ute......
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har løsningen til deg! Funka for oss ihvertfall!!! Spent nå??? Ta det minste rommet i leiligheten og sett vinduene på vidt gap. (da mener jeg VIDT gap.) Legg bebben der, med lue og litt ekstra klær hvis det er kjølig ute. Vips sover de mye lenger. Og det er jo bare fint å få lufta ordentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå