Gå til innhold

mannen min var utro...min historie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare dele min utroskap historie med dere...hjelper liksom å "få det ut"

Uff, jeg hater utroskap!!! Har selv opplevd det med han jeg har barn med den dag i dag:

Er vel 2år siden nå. Han var på gutte tur på fjellet,ble drita(føler liksom d er oftes da d skjer,el det de fleste skylder på),han og kompisene ble m noen folk på nachpiel, der endte han på rommet med en av jentene der-de knulla!

Dagen etter dro han hjem til en kompis,men løy og sa til meg at han fortsatt var på fjellet. For han hadde nemlig med seg denne damen hjem til han,hun sov ikke over!!(De nekter begge for at det skjedde noe da).

Det tok han 1år å fortelle meg dette! Dagen han fortalte det på var dagen jeg hadde fått beskjed av legen min at jeg hadde kreft i livmorhalsen..vi satt hjemme og var små redde begge to,da han plutselig kom med "nyheten" Jeg har aldri vært så langt nede i hele mitt liv!

Da jeg fikk vite navnet hennes,sporet jeg henne opp og dro hjem på døren hennes.

Vi satt og pratet i mange timer og hun fortalte meg alt i hver minste detalj...for å si det sånn så hadde han dratt hjem til henne noen uker senere og pult henne da også+masse kontakt pr.sms og besøkt henne på jobben osv.Alt i alt var det over en 4ukers periode.

Jeg var KNUST!!

Jeg konfronteret han med alt dagen etterpå,trengte en dag på å roe meg ned.

Da gråt han og innrømte det,sa at det aldri var noen følelser i bildet,men han følte seg så "liten" i vårt forhold så d hjalp selvfølelsen hans den gangen + at han ble sur fordi jeg var psyko nok til å dra hjem til henne!! Det er virkelig det tøffetse jeg noen gang har gjort,og angrer ikke ett sekund på det!

Det tok lang tid å komme seg nesten over dette sviket,og jeg lever fortsatt litt i frykt om at det er hendt mer med andre damer uten at jeg vet,eller at d kan skje igjen.

Men ikke så mye at det ødlegger for oss på noen måte.

Jeg går også til jevnlig sjekk for kj.sykdommer. Men har ikke hatt noenting enda og ikke noe utbrudd på noe(bank i bordet!)

Han derimot har kjønnsvorter!

Vi har nå en sønn på 7mnd og han er verdens herligste:) uansett hva fremtiden må bringe så har jeg alltid sønnen min og det er også alt jeg trenger!

Håper ikke det er noe som noen får oppleve dette her inne!...er sååå vondt at man ikke unner noen det.

Ble litt angt dette,men om du har orket å lese alt så får jeg bare takke for at jeg fikk delt min historie med deg...føler meg litt lettere med engang faktisk:-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare sende deg en god klem jeg, ingen fortjener å oppleve det som du har opplevd! Syns du var skikkelig tøff som oppsøkte jenta. Må være fælt å aldri kunne stole ordentlig på noen igjen.

Skrevet

Hei, det er tøft å lese dine historie, er liksom mitt værste mareritt og min største skrekk at det skal skje med meg. Jeg tror mange ganger alkoholen er med i bildet og de eneste gangene jeg ikke stoler på min mann så er det når han er ute med gutta og går over streken full. Da kjenner ikke jeg han lenger og ting han har gjort når han har blitt så full er veldig på kanten (selv om det ikke gjelder utroskap)

Han har heldigvis forstått at han ikke kan bli så full lenger og det er nå ca ett år siden sist, takk gud for det. Han husker ikke og vet ikke hva han gjorde, noen tåler ikke alkohol.

Men for din del var det jo mer enn som så, dette holdt jo på lenge. Hvordan er det mellom dere nå? Søkte dere hjelp? Eier han det nå som dr.phil sier, innrømmer han at det var feil eller legger han ennå noe skyld på deg? For han gjorde jo det ved å si som han gjorde...

Håper du slipper å oppleve dette igjen og håper jeg aldri må orke med det problemet for magen knyter seg bare jeg tenker på det. Håper du kan finne ro og at dere eller du alene får et flott liv videre

. Ingen skulle måtte oppleve sånne ting og jeg klarer ikke å forstå hva som driver noen til å gjøre slikt mot den man elsker.

Skrevet

Jeg kan ikke si så mye,bare at jeg har lest hva du har skrevet og forstår at det er vondt.

Håper at alt ordner seg.Tøft av deg og ta et oppgjør med begge.

Sender deg en klem

Skrevet

Tusen takk for støttende ord! Dere er så gode:)

Vi har det bra nå,jeg tok et valg og det var å gå videre og jobbe med å legge hendelsen bak meg...selv om det ikke er lett så er det verdt det,jeg elsker kjærsten min og vi har det veldig godt sammen..på mange måter har dette styrket forholdet vårt,vi vet liksom begge to hva vi vil mer og med en gang det oppstår et problem (ikke utroskap såklart!) så lufter vi det oss imellom med en gang!

Tidligere holdt vi ting mer inne leeenge og da når det "smalt" smalt d skikkelig! Selv om det er tragisk at det måtte et utroskap til for å få det sånn.

Så har vel jeg ett nytt syn på mye etter lille gutt kom til verden også,ingenting betyr mer enn at han har det trygt og godt! Elsker den liile gutten høyere enn jeg kan beskrive:)

Nå skal det også sies at utroskapen er fortsatt ikke glemt og det er noen dager i året jeg får det kjempe tungt og bare gråter...men da er han der med en gang og vi "snakker det ihjel" til jeg får det bedre.

Har ikke oppsøkt noen form for hjelp,terapi. Men det hadde kanskje hulpet meg å komme over smerten fortere??

Håper heller ikke at dere opplever dette,tror ikke det er sunt å uroe seg for mye for at ting kan skje heller..er jo en utrolig vond følelse å gå med uten grunn.

Sender dere en vaarm klem og nok en gang TUSEN TAKK for støtten deres! Betyr så utrolig mye.

Skrevet

Jeg har også opplevd utroskap. Historien din er veldig lik min! Bare at jeg fant det ut etter kortere tid(1 måned etter det skjedde) og det er bare 2 uker siden!

Har vel egentlig bestemt meg for å prøve å få forholdet til å fungere igjen. Første uken så alt svart ut og jeg ville bare gå i fra ham, men etter å ha snakket og snakket føler jeg meg bedre og tror og håper at jeg kan legge det bak meg. Veldig fint å høre at dere har klart dere igjennom det, følte da at kanskje det er et håp for oss også:) Så veldig kjekt at du delte din historie. Føler også at forholdet våres nå har blitt bedre. Han la seg helt flat og angrer skikkelig på det han har gjort. Vi har snakket skikkelig ut om alle problemer. Så forhåpentligvis kommer vi styrket ut av dette vi og. Det er tungt nå men blir bedre og bedre for hver dag!!

Takk igjen for at du delte din historie, det ga meg håp og nytt mot til å tilgi ham og fortsette forholdet.

Skrevet

Åh, takk for at det ikke bare er meg som går igjennom dette og at andre faktisk greier det! =)

Da får jeg mere håp for at vi også skal komme oss igjennom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...