*bolla pinnsvin* Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Aaaaalt for sjelden. Vil tippe en gang hver 14. dag eller noe. Han har bare en eneste smokk, for bruker bare på natta. Huff, får kjøpe noen nye sporenstreks!
Labbetøs Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Har ca ti smokker i sirkulasjon, og steriliserer dem hver dag. Ikke fordi jeg føler at jeg må det, men jeg leverer melk til sykehuset og må derfor sterilisere pumpeutstyr osv. Slenger likesågodt biteringer og smokker med samtidig.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Mener at det ikke er nødvendig å koke smokkene hele tiden. Bakterier sitter ikke godt på plast. Koker vel kanskje hver 14dag eller sjeldnere.Mellom det holder det i massevis å skylle de om de faller på gulvet osv.Anbefales jo å skifte smokkene ut etter 1 til 2måneders bruk.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Koker de bare når de er ny,altså en gang. Gjorde det med sønnen min og-går så fint så=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå