Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 mnd etter fødsel nå-og problemet blir ikke mindre. Skikkelig vondt å gå på do (...ikke tisse nei). Tror kanskje det er hemorider, men er ikke helt sikker. Blør gjør jeg også-ofte en blodstripe utenpå avføringen. Ikke artig dette. Noen som har opplevd lignende/har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har på akkurat samme måte som deg:/ hatt det siden tulla ble født og hun er 8mnd gammel nå. og ting blir ikke bedre heller..

Skrevet

Stakkars oss. Det er vel kanskje hemorider-og da er det jo hemoridesalve å få kjøpt. Men jeg hadde ikke trodd at hemorider skulle være så vondt...?

-h.i.

Skrevet

Det er typiske symptomer på hemmoroider ja.Føler med dere.

Har hatt det selv etter fødsel og det er mildt sagt j@#elig.

Kjøp en salve som heter Sheriproct (eller hvordan det nå staves...) på apoteket. Den lindrer effektivt.

Skrevet

Samme her. Hemorider, ja. Er ti mnd. siden fødsel og de blir ikke borte. Har brukt Scheriproct og noe sånt avførende middel for å myke opp, det hjelper litt, men det kommer tilbake.

Jeg vil operere hvis det ikke blir bedre snart.

Skrevet

Noen av dere som har fått det påvist hos legen-at det er hemorider? Hos allmennlegen, eller måtte dere henvises?

Burde egentlig tatt jerntabletter også jeg nå-men det går iallefall ikke. Da blir det full stopp-og masse problemer.Tåler ikke Hemofer en gang, får forstoppelse. Noen som vet om

andre jerntilskudd som funker, men som ikke gir forstoppelse?

-h.i.

Skrevet

Ikke noe allright det der nei...

Et tips som jeg syntes hjalp veldig etter fødsel: mye mere enn salvene fra apoteket:

Kjøp grønnsåpevann på apoteket. Lag et sittebad med dosering 1 barneskje grønnsåpe pr. liter vann. Sett rumpa oppi- fra 2-10 minutter. Etterpå trenger du ikke vaske vekk sepen, la den virke.

Jeg hadde bedring allerede etter ett bad (da hadde ikke salvene hjulpet). Husk ellers å knipe masse.... og beveg deg i kupert terreng for å få litt fart på blodomløpet ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...