Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 2 mnd etter fødsel nå-og problemet blir ikke mindre. Skikkelig vondt å gå på do (...ikke tisse nei). Tror kanskje det er hemorider, men er ikke helt sikker. Blør gjør jeg også-ofte en blodstripe utenpå avføringen. Ikke artig dette. Noen som har opplevd lignende/har tips?
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 jeg har på akkurat samme måte som deg:/ hatt det siden tulla ble født og hun er 8mnd gammel nå. og ting blir ikke bedre heller..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Stakkars oss. Det er vel kanskje hemorider-og da er det jo hemoridesalve å få kjøpt. Men jeg hadde ikke trodd at hemorider skulle være så vondt...? -h.i.
Hyacinth Bucket Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Det er typiske symptomer på hemmoroider ja.Føler med dere. Har hatt det selv etter fødsel og det er mildt sagt j@#elig. Kjøp en salve som heter Sheriproct (eller hvordan det nå staves...) på apoteket. Den lindrer effektivt.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Samme her. Hemorider, ja. Er ti mnd. siden fødsel og de blir ikke borte. Har brukt Scheriproct og noe sånt avførende middel for å myke opp, det hjelper litt, men det kommer tilbake. Jeg vil operere hvis det ikke blir bedre snart.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Noen av dere som har fått det påvist hos legen-at det er hemorider? Hos allmennlegen, eller måtte dere henvises? Burde egentlig tatt jerntabletter også jeg nå-men det går iallefall ikke. Da blir det full stopp-og masse problemer.Tåler ikke Hemofer en gang, får forstoppelse. Noen som vet om andre jerntilskudd som funker, men som ikke gir forstoppelse? -h.i.
mathilde Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Ikke noe allright det der nei... Et tips som jeg syntes hjalp veldig etter fødsel: mye mere enn salvene fra apoteket: Kjøp grønnsåpevann på apoteket. Lag et sittebad med dosering 1 barneskje grønnsåpe pr. liter vann. Sett rumpa oppi- fra 2-10 minutter. Etterpå trenger du ikke vaske vekk sepen, la den virke. Jeg hadde bedring allerede etter ett bad (da hadde ikke salvene hjulpet). Husk ellers å knipe masse.... og beveg deg i kupert terreng for å få litt fart på blodomløpet Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå