Gå til innhold

Anbefalte innlegg

vi har vært igjennom det tredje og siste forsøket nå, med et negativt resultat.

Føler en utrolig tomhet nå. Har ved hvert forsøk reagert veldig med bivirkninger og føler at jeg er ganske så nede i kjelleren.

Dere som er ferdige med de forsøkene som dere får dekket hva har dere gjort etterpå? Vi er på Riksen nå, men vurderer andre muligheter.

Noen som anbefaler noe? Bommerter dere har gjort? Er veldig takknemmelig for svar. Er fra Østfold, kan godt reise på oss men da kanskje til Danmark etc.

Fortsetter under...

Vi holder på med forsøk 5, og har havnet i Danmark. Trodde det skulle bli mye mer profft, men må si at vi fikk minst like god behandling i det offentlige.

Har du snakket med Porsgrunn? Vi hadde veldig lyst dit, men fikk ikke slippe til på grunn av alder.

Vanskelig å påpeke bommerter, vi har gjort så godt vi kan hele veien, burde nok ha avbrutt et par forsøk pga dårlig stimulering, men vanskelig å ta den avgjørelsen når det finnes et snev av håp.

Masse lykke til videre, håper du finner den veien som er rett for deg

Synes det er forferdelig trist at dere ikke har lykkes enda..

Vi har hatt 2 avbrutte, 2 negative og 3 positive som endte i ma. Jeg går igang med det siste offentlige nå. Legene har strekt seg langt, for her er det og bare 3 forsøk... De er ihvertfall sikker på at vi skal lykkes, så vi gir oss ikke! Hvis vi må gå privat så gjør vi det uten å blunke.

Jeg har nok vært "heldigere" enn deg, og sluppet for bivirkningene - selv om min kjære synes jeg får større hoggtenner i periodene med hormoner...

Synes ikke vi har gjort noen bommerter, men har heller mange gode erfaringer. Jeg får bl.a. akupunktur som bedøvelse, og det er supert! Gjør ikke vondt, og jeg er like klar etterpå.

Ønsker dere lykke til videre - hva dere nå gjør. Jeg er helt sikker på at du skal bli mamma :o)

klemmer

Hei du

Trist å høre at det ikke klaffet på det siste offentlige forsøket.

Vi har hatt 5 uttak og 2 frys i Porsgrunn. Er veldig fornøyde med klinikken.

Jeg var veldig i tvil om jeg burde prøve en annen klinikk ved 6 uttaket og bestilte derfor time hos uavhengig gynekolog, som mente jeg burde fortsette der jeg var så lenge Legene i Porsgrunn ville behandle meg. De er best, mente den uavhengige gynekologen. Han kunne anbefale endre klinikker, men etter hans mening var ikke de like gode!!

Så valget for meg er enkelt: jeg fortsetter i Porsgrunn:-)))

Det er også billigere å ta private forsøk ved offentlige klinikker.

15000 kr til sykehuset + medisiner

Lykke til med valget ditt. Uansett hva du velger så håper jeg du lykkes snart:o)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...