Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Heisan, jeg er blant de som har sagt her inne at jeg gruer meg veldig til jordmor fordi jeg er så stor.... I dag har jeg vært hos jordmor for første gang og det gikk kjempe bra:) Hun nevnte ingenting negativt om vekta mi, men skrøt av at jeg hadde gått ned i vekt før jeg ble gravid og at jeg hadde sluttet å røyke før jeg ble gravid for å øke sjansen for å bli gravid... Dette skrøt hun veldig av og sa som sagt ingenting negativt i det hele tatt, og vi fikk høre hjertelyden:) Det var morro... Jeg er så glad for at det gikk så bra, var jo så veldig nervøs før vi gikk til henne... Derfor ville jeg med glede huske på å fortelle her inne at det gikk så bra som det gjorde:) Lykke til videre alle sammen:)
Ranveig R Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Er det ikkje fantastisk deilig når ting ein kvir seg til plutselig blir kjempepositive? Eg gleda meg skikkeleg til første jordmorbesøk denne gongen (til tross for langt høgare startvekt enn forrige gong), men så blei ho sjuk og eg måtte ta kontrollen hos fastlegen eller vene 14 dagar på ny time. Jaja. Fastlegen er no grei han og, sjølv om det gjerne er litt meir prating hos jordmor.
ana baroma Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 ja, sånn kan det også gå Tror nok de fleste jordmødre er greie, men det er jo noen man ikke finner tonen med sånn innimellom. Og noen råtne epler i kurven er det alltids. Jeg gledet meg heldigvis til jordmorbesøket mitt, og det ble som forventet en positiv opplevelse. Vi er veldig heldige med jordmora i vår kommune heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 grudde meg og til å gå til jordmora, men hun nevnte ingenting ang vekta mi:) ikke veide hun meg heller, hun bare spurte om jeg brukte å veie meg selv og om jeg hadde gått noe opp:) hun ga enkle kostråd slik som hun gjør til alle andre også, ingenting farlig:)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Jeg går annahver gang hos JM og lege. Veier meg bare hos legen. Har gått opp ca 13 kilo til nå ( har 3 måneder igjen) og har ikke fått noen sure kommentarer fra noen av dem. Det er deilig.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 HI her... Ja det var veldig deilig, jeg er så glad for at jeg ikke kom over et sånt råttent eple.... Hehe... Det er så gøy når det går slikt, har lest mange av de negative erfaringene og blitt veldig redd for å møte slike selv... Er en kløpper til å ta bekymringene på forhånd desverre... Men det gikk jo bra... Jordmoren var kjempegrei, legen som gir meg oppfølging er også kjempegrei... Og når vi var på ordinær UL så gikk det også greit, eneste hun sa var at det kunne gjøre så de fikk litt dårlige bilder på UL, men at hun sa ikke det for å være slem... Bare for å informere meg om det, jeg kan ikke velge avdeling på sykehuset heller pga det, men hun sa det på en veldig hyggelig måte å føyde på at det ikke var vondt ment... Så det gikk jo også greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå