Gå til innhold

5 tester, gravid eller ikke gravid???


Stoltmai mamma:)

Anbefalte innlegg

tok fire tester hos hjemme i helge, alle va svake positive. Va hos legen i idag, den ene va negativ, den andre va det anntydninge te possitiv, så reiste jeg på apoteket på vei hjem og kjøpte clear blue digital, tok testen når e kom hjem, brukte urinen som e hadde på et glass fra mårran av, og da stod det :IKKE GRAVID.... så da skal e stole på at e ikke er gravid likevel????

 

Har vondt i magen, føles som litt lemster på en måte, vanskelig å forklare... og brystene ble ømme lørdag kveld... Skulle hatt mensen den 15.mai, så er jo 6 dager over tida...

 

Noen som kan hjele litt her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, noen produserer jo hcg sent. Og siden du ikke har fått mensen kan det vel hende?

 

Men hvilke tester har du brukt?

Jeg testet med QR 3 og 4 dager over tiden, og de viste begge svakt resultat. Men så tok jeg en vanlig CB dagen etter på, og den var kjempesterk. Så det er tydeligvis forskjell på testene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte clear blue, der det skal komm,e et pluss tegn.. to av de... så brukte jeg to strips, så tok de to hos legen i dag, den ene va helt negativ, den andre ble det anntydning te pluss strek.... blir helt gal her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner det er frustrerende ja. Ikke noe gøy med den usikkerheten. Men det er vel bare å bite tennene sammen og vente.

Fikk du ikke tatt blodprøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vent to dager og ta ny test, tror du er gravid. De sier jo at det ikke går an å få falsk positiv, bare falsk negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, setter utrolig pris på det... men kan jo ha mistet?? om man mister, blør man ikke da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, man blør nok hvis det er en så tidlig abort.

 

Jeg fikk for et år siden to svakt positive tester (men man kunne tydelig se streken), men fikk mensen et par dager senere. Enten så var det en veldig tidlig abort, eller så var det bare kjemisk graviditet.

 

Det kan jo hende du er gravid, men kanskje lurt å ikke ha for høye fohåpninger (da slipper du å bli så skuffa).

Test på nytt om to dager.

 

Tvitvi, håper du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...