Gå til innhold

Ser ut som han er sulten, men gulper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir ikke helt klok på sønnen min på fire uker. Av og til er han urolig og smågråter og søker etter puppen når han sitter på fanget mitt. I dag var han også sånn, og selv om det ikke var lenge siden han spiste, prøvde jeg å gi ham brystet for å se om han var sulten. Han sugde og spiste, men senere gulpet han opp veldig mye igjen. Spiser de selv om de ikke er sultne? Han ville ikke ha smokken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en på 5 uker som er akkurat sånn. Jeg har funnet ut av at han ikke er så flink til å kontrollere matinntaket sitt selv, slik at han overspiser og storgulper.... Nå gir jeg bare ett bryst og sørger for å rape skikkelig og vente litt før jeg tilbyr det andre brystet. Nå gulper han mye mindre. Jeg syns også at når det ser ut som om han søker etter pupp, er det like sannsynlig fordi det er en rap som presser eller han er trøtt. Puppen er jo den eneste "trygge" han vet om og det er naturlig at han søker til den enten han er sulten, "trist" eller trøtt. Min sønn ville heller ikke ha smokken til å begynne med, men tok den etterhvert. Hvis du ønsker at han skal ta smokk, tror jeg det bare er å fortsette å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...