Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har et godt råd mot BIM-avhengighet? Jeg er jo ikke spesielt aktiv her, skal jo egentlig ikke være her i det hele tatt. Vi har en liten pause i prøvingen etter en exu i mars, og jeg begynner snart i ny jobb og vil vente til jeg har begynt der i det minste, før vi prøver videre. Men jeg hører jo liksom til her, og på "snart klar" passer jeg ihvertfall ikke, der er det jo bare ungjenter... Så MÅ jeg bare inn og se hva som skjer da, opptil flere ganger hver dag... Gleder meg over alle positive tester her i det siste, følger med på de som har vært her en stund... Men stadig sier jeg til meg selv at I DAG SKAL JEG IKKE gå inn på BIM, og så vips så er jeg der igjen.... Selvdisiplinen er det så som så med!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9356213-flere-bim-avhengige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He-he

Ja, merkelige greier. Må bare innom her. Tror det har noe med at en liksom blir "kjent" med alle som er innom her. Føler at jeg må innom for å se hva som skjer. Skjer jo faktisk i løpet av dagen at jeg tenker: tro hvordan det står til med henne. Og da må jeg ta en tur innom å sjekke (c: . Blir jo så glad når noen skriver GRAVID, men blir samtidig så trist når noen mister. Er nok en BIM-avhengig (c;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...