kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Har stukket tre dager, blir fjerde dagen i dag. Skal til UL på fredag, og hører til på Riksen. Er 2. ivf- forsøk, og håper inderlig på fryseegg i tillegg til at jeg så klart håper på å bli gravid:) Men om det ikke skjer så hadde det vært supert å få noen i frysern- det fikk jeg ikke sist. Er det noen av dere som skal ta ut i uke 22?
kavu Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Hei. Så fint å se at vi er flere. Har uttak i uke 22 og er på 4. "stikkedag" i dag. Er også på Riksen og skal på UL på onsdag. Er så spent på hvordan ting ser ut:). Dette er vårt 1. forsøk, så vi er så spente, og syns at det er litt skummelt med all denne hjemmebehandlingen. Men jeg ser jo at det er flere som har klart dette før meg, så... Lykke til!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Hei har ikke kommet saa langt enda..Ville bare oenske deg lykke til... ;-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Hei.. ja jeg har også uttak i uke 22.. spennende å følge hverandre.. Lykke lykke til )))
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 Takk for lykkeønskning fra min nesten navnesøster:) Og hei til Tullemor1, så er vi altså likt i løypa denne gangen. Leste over at dette er 3.forsøk i Danmark. Har du forresten hatt noen forsøk i Norge? DEt er så synd at det ikke gikk sist, men som du sier: alle gode ting er tre!!!! Og til alle sammen: Håper formen er god! Dette blir spennende, vi får støtte hverandre så godt vi kan og heie på gode egg! Heia egga!! Klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Hei igjen... har ikke prøvd i norge, fordi vi valgte danmark siden vi ikke hadde vært samboere i 2 år eller gift.. og der tar de også hatching av eggene noe de ikke gjør i norge.. Ja vi får heie sammen og krysse alt vi har... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå