Gå til innhold

Du tenker bare på deg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det verste jeg har hørt som nybakt småbarnsmor.

Fy &%#¤ - den glemmes IKKE lett

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan forstå at det ikke er noe kjekt å få høre det,men vanskelig å ta stilling til når en ikke hvorfor du fikk høre det.

En annne ting,du kan jo prøve å se positivit på det.Hadde ei venninne,førstegangs, og hun fikk beskjed om at hun ikke viste noe om babystell,den svei for henne.Tror uansett ikke at hun kommer til å glemme den,samme hva vi som venner sier.

Så kommer det vel litt ann på hvem det er som sier det også,hvor hardt det svir.?

Skrevet

Hehe, nå gjorde du jo akkurat det du kommenterer at HI gjør... hvorfor og i hvilken kontekst fikk venninna di den beskjeden?

Skrevet

For en filleting vil jeg si.Det ved kommende mente var at hun ikke hadde greie på barnestell,for hun smurte stupen hennes med salve for hver bleieskift med bæsj.

En annen ting,det var ikke jeg som sa det til venninna mi.Det var noen andre.jeg mener at hvis hun synes han var rød,er det jo ok og hvis hun bare trodde at det skulle gjøres var jo ikke det den største feilen en kunne gjøre.Det var faktisk svigerinnen henns som hadde uttalt dette.

Det jeg prøvde å si til HI,som kanskje ikke kom godt nok frem,var at ingenting som blir sagt kan være verre en det som blir sagt.Og at mange får slengt forskjellige ting etter seg.

Skrevet

Ikke greie på barnestell fordi hun smurte stumpen ved bæsjebleie? Ja da har jeg dårlig greie på unger du... hehe... er det mulig å trøkke ut av seg noe så idiotisk... syns synd på venninna di!

ps: jeg fikk med meg at det ikke var du som sa det, det jeg mente var at du kommenterte til HI at hun ikke skrev hvordan, av hvem og i hvilken sammenheng det var sagt, og så kommer du med et akkruat likedan eksempel - var ikke verre enn det :)

Er forøvrig helt enig med deg - det er utrolig hva folk kan få seg til å si. Noe sårer mer enn andre ting, og det er spesielt ekkelt når man kanskje er litt ekstra sårbar som nybakt mor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...