Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår har plutselig fått en ny favoritt "sovestilling". Og den ser ordentlig ubehagelig ut. Hun legger seg på siden også vrir hun hodet oppover sånn at hun ser opp i sengekanten over hodet sitt. Så hun får en skikkelig nakkesleng, og sånn sovner hun! Sånn har hun holdt på i et par uker nå. Har prøvd å gi henne pute, men det spiller tydeligvis ingen rolle. Har rettet på henne innimellom, men hun vrir seg ganske fort tilbake igjen. Noen som har opplevd noe lignende? Bør man bare la henne ligge sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ligger akkuratt likt, tror faktisk det er ganske vanlig at småbarn ligger slik. Tror de kaller det stjernekikkerstilling eller noe sånn, og kan være en favorittstilling helt opp i 3 års alder. (Jeg er ikke bombesikker på dette, men mener jeg har lest noe slikt et sted)

Skrevet

Min sover også sånn:) Har tenkt det samme som deg, at det ikke ser særlig godt ut. Men stoler på Endelig mamma 21.09 og at det er normalt. He he, de er så søte og rare:)

Skrevet

Det gjør sjarmøren og. Begynte kanskje for en liten måned siden, og han er født 02.09.06 så han er ikke så mye yngere enn datteren din.

Enig i at det ser ubehagelig ut, men det er klart de hadde ikke vridd seg sånn om det ikke var greit å sove sånn. Må le litt da, for han ser rimelig dum ut, spesielt i går da han hadde en fot på hver sprinkel i senga i tillegg. Så ut som om han hadde sovna i et forsøk på å klatre seg enda lenger oppi hodegjerdet.

Skrevet

Lukas ligger også sånn :-)

Skrevet

Snuppa ligger også sånn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...