Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Offamejen da, det var lenge mellom..

Vi får krysse fingrene for at babyen kommer når den er klar, frisk og rask og i god form, det går vel forhåpentligvis aller helst bra:-)

Vi er jo fortsatt ganske nær hverandre i terminer da, jeg har 23 september, og nå er magen blitt ganske stor synes jeg..

Lykke til vaffal, skal du på treff på onsdag, på tobias?

Glemt bort å svare på hele posten din jeg UNNSKYLD :o)

Nei,den uka her er jeg i Hønefoss,men om det blir noen muligheter for treff neste uke og jeg kommer meg ditt så har jeg litt lyst da :)

Ja,vi er ganske så close i termin :o) Føder vel en gang i mellom der tenker jeg hehe. Magen min har eksplodert her den å,hehe kos det da syns jeg :)

Dette skjedde med meg også! Ble flyttet fra den 17 til den 30 sept. Er også kjempe spent på når den lille vil komme, håper selvfølgelig på at det stemmer mest med den 17. Forrige svangerskap ble jeg flyttet 1,5 uke frem, så dette var litt skuff. Men er jo uansett kjempe happy for å ha et nurk i magen, så får den lille komme når den er klar for denne store verden.

Gleder oss masse.

Magen popper mer og mer frem, etter å ha stått litt still i en periode.

Lykke til jenter. Kos dere i sommer med mage.

Annonse

min ble flyttet med 12 dager. det syns eg var mye..

din ble også flyttet ganske mye!! men som sagt, så lenge den lille kommer ut frisk så skal eg være kjempe førnøyd:)

første termin var 7 september og nå er den 19 september.

Eg har kunn Ul termin å følge.. har vært på ul 3 ganger og forskjellig hver gang.. eller de to første, fikk ikke vite termin første gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...