Gå til innhold

er så kvalm...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg på jobb og føler jeg kan kaste opp når som helst... det er så lite behagelig. men det går også veldig i bølgedaler. Det første minuttet kan jeg være super kvalm, og det neste mye bedre.

Føler meg også skrubb sulten, tross til god frokost for en time siden. Enten er jeg kjempe sulten etter å ha spist for kort tid siden, eller stapp mett kvarteret etter å ha spist.

Føler det er noe der nede i magen, men har også fått noen muringer. det nærmer seg TR tid, krysser fingrene for at det ikke er det..

Noen andre som føler de får hilse på noen symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja... Har vært kvalm stort sett 24 timer i døgnet fra dag 1. Har faktisk bare kastet opp en gang, jeg klarer liksom ikke å få det opp! Er ofte på do og brekker meg, men da er det akkurat som om kroppen reagerer med å si; "Uffda, ble det SÅ ille, det var da ikke meningen. Vi får lette litt på denne kvalmen da..." og så er det akkurat som om jeg føler meg litt bedre, selv om jeg ikke fikk kastet opp. Men det varer bare til jeg har reist meg opp og gått ut av badet... Så er det der igjen. Det er utrolig slitsomt å være kvalm hele tiden. Det er nesten som om jeg er lei av hele graviditeten allerede. Og jeg er nå inne i uke 9... Det hjelper litt å spise, men jeg må småspise HELE tiden, og det er ikke alt jeg greier å få i meg. Plutselig må jeg bare ha DET, og en time senere er jeg kvalm igjen, og da må jeg bare ha DET... Osv. Er egentlig drit lei av å spise også. Og når jeg er så heldig å få middag, så klarer jeg bare å spise litt, for det kjennes ut som magen min er helt sprengt. Føler meg veldig oppblåst. Magen min er blitt større allerede, men det skyldes nok mer all spisingen enn at det er noe som vokser der inne, babyen er jo bare ca. 18 mm foreløbig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...