Gå til innhold

To livmorer???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 7+1, igår hadde eg en blødning, mistet forrige gang på samme tid, så ble litt nervøs. Reiste ned på et sykehus( privatsykehus samitiveij i Thailand) fikk komme til på ul, der var det livog vi hørte og såg hjerteslag. Men så la hun merke til at eg hadde to livmorer! Hun sa at det muligens kunne skape komplikasjoner. Har aldri hørt om noen med to livmorer,...noen av dere som har???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på at hun ikke mente to-delt da? Det vet jeg at det er flere som har. Har ikke hørt om noen som har to separate. Tror jeg ville ringt en norsk lege og forhørt meg om det er det som er tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg ul-bilder og en liten rapport som jeg skal ta med meg til min fastlege når jeg kommer hjem. Reiser hjem i denne uken. Skal bli spennende å høre hva de sier hjemme.

Men hun sa to stk og hun tegnet og forklarte.Hun ville gi meg tett oppfølging. Rådet meg også til å ta det med ro. Sykehuset her nede har gode leger og veldig godt utstyr + utrolig bra service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har hørt om det, og det KAN medføre komplikasjoner, men det kan også gå helt fint. Vet om to stk som har det og som det har gått helt fint med! Lykke til og gratulerer med baby i magen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...