♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Sønnen min på 4 mndr har snart vokst ut av bilstolen sin. Han må snart sitte med knærne opp. Har lest at mange bytter ved 1 årsalderen, men da må han sitte med bena bøyd i mange måneder, og DET er vel ikke riktig? Er det så stor forskjell på disse stolene? Han er 63 cm lang da....?...
AE84 Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 jeg vil si rundt ca 70cm, men dette varierer nok fra sete til sete og barn til barn!
Duddlidu Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Vi byttet bilstol ved rundt 4 mnd alder. Gutten min er også en stor gutt, og jeg syntes han passet så dårlig oppi der. Ble trangt og vanskelig å få på selene ordentlig. Så litt ubehagelig ut rett og slett. Vi hadde et BeSafe Izisleep. Men da kjøpte vi oss et 0 - 18 kg sete, som i teorien passer fra nyfødt til 4 år. Han sitter mye finere oppi der, og vi er veldig fornøyd med å ha byttet sete. Det vi har nå er et Acta Graco Duo Logic eller noe slikt.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Vi byttet til Acta Graco Duo Locig da småen var litt over 3mnd tror jeg. Da var selene i det forrige setet blitt for korte.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Vi byttet rundt 6mdr, har en laaaang jente.. Vi har acta graco cosmic comfort.. hun sitter som den prinsessa hun er
lykkelig-mamma:-) Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 vi byttet bilstol når gutten vår var 5 1/2mnd.. vi har nå BeSafe iZi Combi 0-18kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå