Gå til innhold

Når bytter man bilstol?

♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 4 mndr har snart vokst ut av bilstolen sin. Han må snart sitte med knærne opp. Har lest at mange bytter ved 1 årsalderen, men da må han sitte med bena bøyd i mange måneder, og DET er vel ikke riktig? Er det så stor forskjell på disse stolene? Han er 63 cm lang da....?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil si rundt ca 70cm, men dette varierer nok fra sete til sete og barn til barn!

Skrevet

Vi byttet bilstol ved rundt 4 mnd alder. Gutten min er også en stor gutt, og jeg syntes han passet så dårlig oppi der. Ble trangt og vanskelig å få på selene ordentlig. Så litt ubehagelig ut rett og slett. Vi hadde et BeSafe Izisleep.

Men da kjøpte vi oss et 0 - 18 kg sete, som i teorien passer fra nyfødt til 4 år. Han sitter mye finere oppi der, og vi er veldig fornøyd med å ha byttet sete. Det vi har nå er et Acta Graco Duo Logic eller noe slikt.

Skrevet

Vi byttet til Acta Graco Duo Locig da småen var litt over 3mnd tror jeg. Da var selene i det forrige setet blitt for korte.

Skrevet

Vi byttet rundt 6mdr, har en laaaang jente.. Vi har acta graco cosmic comfort.. hun sitter som den prinsessa hun er :)

Skrevet

vi byttet bilstol når gutten vår var 5 1/2mnd.. vi har nå BeSafe iZi Combi 0-18kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...