Gå til innhold

IKM uke 24, flere?

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er litt usikker på om jeg har ikm den 10. eller starten av uke 24.

Skrevet

Her var det da veeeeldig stille. Vi er vel inne i ELuka til de fleste her skjønner jeg, men håper det tar seg opp igjen!

Jeg er veeeldig oppblåst, men det kan jo være for at jeg har drukket en del melk denne helga, og det tåler jeg egentlig ikke ;) Men har troen på at det bedrer forholdene for at egget skal feste seg, så hva gjør man ikke ;) Speeeent! Bare en uke og en dag til IKM, tror ikke jeg greier å holde meg så lenge med å teste denne gangen!

Skrevet

Ja, nå er min EL over, så nå er det bare å vente på resultater! :) Kommer til å teste den 10. jeg da, 4 dager før IKM, så på IKM.

Jeg er også så spent! :) Jeg har ingen symptomer da..

Men om det ikke skulle klaffe denne gangen blir det 2 uker med dykking på meg! :) Så skal vi på ferie snart, så da kan jeg drikke utepils også.. :)

Skrevet

Huff det er laaaang ventetid denne gangen. Mulig det er fordi at jeg har vært bortreist i denne perioden i begge mine andre pp mens nå sitter jeg hjemme og på jobb og tenker, håper og bytter på å tro at det går og være sikker på at det ikke går. Jeg har ingen symptomer og hodet mitt sier at februar-baby ikke er meant to be for meg av en eller annen grunn. Men håper håper håper. Bare en uke og en dag igjen. Må finne på noe til helga så jeg slipper å bruke den ene testen jeg har.. Lurt å bare ha en test egentlig så slipper en å bruke mange men må heller vente.

Skrevet

Jeg går og venter på positiv svar på el-test, trur det må komme snart.

Er på dag 18. Har en syklus på 30-35 dager. Venter ikm rundt den 20 juni. Virker som en trivelig gjeng det her:) Håper vi kan få en spire magen denne gang..

Skrevet

Ja, koselig gjeng og god stemning dette! :)

Jeg både gleder og gruer meg, for jeg har ikke barn fra før, og jeg bare vet at jeg kommer til å bli så overhysterisk om jeg skulle blitt gravid! :)

Har dere andre barn fra før? Det er vel noe helt annet når en har vært gjennom et svangerskap og en fødsel fra før...? Jeg har vært med flere venninner når de har født da, men det teller vel ikke så mye!? ;)

Skrevet

Jeg har en sønn fra før ja! Skjønn godgutt, født i september 2005. Blir nok helt annerledes denne gangen ser jeg for meg, kommer nok til å ta ting litt mer med ro, også er det deilig å ha det meste av utstyret som trengs fra før. Barneseng og vogn for eksempel. Så kan jeg gå amok i klær i stedet ;) Sist gang var jeg student, nå har jeg fast jobb, så det blir nok også litt forskjell på.

Er akkurat like spent denne gangen her likevel da. Og nervøs for hvordan det blir å ha to små. Men vi har vel nok av tid til å bekymre oss for det siden! Nå skal jeg først glede meg til de første seks månedene av svangerskapet (om det blir like greit som forrige gang), gleder meg ikke like mye til de 3 siste månedene - er jo så stoooor! Men forhåpentligvis blir de på vinteren/våren neste gang, godt å slippe varmen med baby i magen, blir varmt nok uansett da! Tihi.

Det var deilig å dagdrømme litt! Tilbake til liksomsymptomer, babystøvsuging, isspising og kryssing av alle fingre...

Skrevet

Hei hei jente jeg har ikm 14 juni jeg er kjempe spennt det er min 1pp etter lap håper den klaffer :):):)

Skrevet

Jeg har en gutt fra før på 1 år. Så vi føler oss heldig som har fått en i vartfall, men vi gleder oss veldig til nr 2, er veldig spendt.

Dagerne går sakteee ved vær ny pp.

Skrevet

Ja, det må være fint å ha fått et barn. Den stor skrekken er å ikke kunne få barn i det hele tatt! Men vi gar god tid ennå... Selv om vi er litt utålmodig! ;)

Hva er dette med is-spising da? Har lest at det kan hjelpe på å bli gravid, men hvordan? He, he.. :)

Jeg stresser som bare det for tiden! Har invitert 40 gjester i bursdagen min, så i går fikk jeg tlf om at jeg ikke fikk lokalet jeg var blitt lovet like vel!! Så nå ringer jeg rundt til alle tenkelige og utenkelige festlokaler, men festen skal være på lørdag, så dette ser mørkt ut!!

Skrevet

Var lagt ut en forskningsrapport på at de som spiste fløteis, og andre litt fete melkeprodukter 2-3 ganger i uka hadde 33 prosent større sjanse til å bli gravide i forhold til de som bare spiste magre melkeprodukter (som skummet melk for ekempel) Hadde noe med at slimet som egget skal feste seg i ble bedre eller noe. Altså har ingenting med at egget blir befrukta, men det er rett og slett større sjanse for at det skal feste seg i livmora og begynner å vokse.

Om det virkelig er noe i det, det aner jeg ikke. Men sååååå gode råd fortjener et forsøk ;)

Skrevet

Ja, det skal jeg også prøve! :) Godt med is! Mmm.. :) Soft-is.. :)

Skrevet

Hvordan går det med dere?? Jeg har IKM mandag, skal bort i konfirmasjon i helgen, så jeg tester i morgen tidlig! Spent!!! Kan jo være at det er litt tidlig enda, så blir ikke veldig skuffa om den er negativ da. Men hadde vært gøy å vite siden gubben ikke skal være med i denne konfirmasjonen (han skal være hjemme å snekre... hehe).

Tok en test tidligere i dag, men den var det noe rart med, kontrollstreken kom bare halvveis opp også fikk jeg en skyggestrek ellers (QR), så sparer den siste til i morgen. Får heller kjøpe en ny en på mandag og ta den tirsdagsmorgen om den ikke slår ut i morgen.

Skrevet

heia!! har ikm 14 juni eller 15 juni!!! blir spennende å se om det klaffer ja!!!! venter i spenning her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) lykke til alle sammen :) :)

Skrevet

Ja, hvordan gikk det jordbærmamma?? :)

Nå begynner "uken vår"! :) Skal bli spennende å se nå..

Jeg tok en negativ test i går, men det var 4 dager før IKM da.. Jeg føler at jeg har noe i magen liksom.. Hører sikkert rart ut, men når jeg ligger på ryggen og slapper helt av, så er det som om jeg kjenner at det er en klump/svak klo helt nede i magen...

Har noen av dere som har vært gravid før kjent noe slikt..?

Skrevet

Hmm tenke tenke, kjente vel en liten kul nederst på magen pga at livmora pressa urinblære ol utover rundt uke 9-10 tror jeg... Nå kjenner jeg denne kulen etter hver eggløsning, virker som om det bygger seg opp mer blod nå enn før første fødsel? Vet ikke om det egentlig gjør det da.

Dette gir en jo falske forhåpninger da tydeligvis... Jeg fikk tanta i går. Så da er det ny pp på meg... Æsj.

Skrevet

Neeei..Kjedlig da, jordbærmamma.. :/ Vi leter vel etter så mye symptomer at vi finner en hel del! :)

Hvis jeg ikke er gravid nå, skal vi prøve en pp til, så hvis det ikke går blir det sommerferie fra prøvinga! :) DVS dykking og utepils.. :)

Men får se denne uka da.. skal på fest på fredag, så det passer bra med IKM på torsdag da, så tar jeg en test på fre om jeg ikke ikke har fått besøk av tanta..

Skrevet

Vi tar ferie fra prøvinga denne måneden vi... Ikke fordi vi er veldig lei av å prøve, men vi gifter oss sankthans! Jippi! Også har jeg tenkt å beise hus og ordne litt inne. Har bestemt meg for å ikke regne altfor mye på el denne måneden, heller prøve for fullt igjen fra neste måned.

Krysser fingrene for deg Elisabeth'77! Så du hadde en negativ test på bursdagen, men det var jo litt tidlig! Spent på resten av uke 24 gjengen også! Er vel litt dårlig gjort å håpe på at noen blir med over på en uke 28 tråd ;) Men synes dette var en trivelig gjeng å ha IKM med, så håper noen henger med likevel! hehe

Skrevet

jeg blir gal!!!!

1,5 time til jeg er på syklus dag 28...ikke helt sikker på når ikm er...men tror det er denne uka...

Bruker å få ømme pupper ca 1 uke før ikm....Ingen ømme pupper enda...

Men i dg har jeg spist så mye snop at en skulle trodd jeg var gal...men enda plass til å bare skuffe på med mere snop...hehe!

Nå murrer det i høyre side...

Har vært øm og hard der siden fredag (magen)

På fredag gjorde det faktisk skikkelig vondt også...

Hva er det som skjer da???Hehe!

Blir jo snål!

Skrevet

Å, jorbærmamma, så romantisk da! :) sankthans er en så fin tid også! :)

Takk for at du krysser fingrene for meg, ikke mange dagene igjen nå! ;) Mange som har IKM i dag også..Håper på mange positive tester! :)

Jeg har så kort syklus, at jeg havner på uke 27 neste gang, hvis ikke mensen blir sen da..

Har vært en fin gjeng dette ja! :)

Skal sta å se på hus i morgen vi! :) Jeg har bestemt meg for hvor barnerommet skal være alle rede! :) He, he...

Skrevet

Å, herregud så spent jeg er!

Skal til byen å kjøpe test nå, ingen tegn til tanta ennå, ikke noe PMS heller..

Tror jeg kjøper 2 stk, så tar jeg en i dag, og en i morgen på IKM..

Lykke til alle sammen! :))

Skrevet

tok en test i dag tidlig!! negativ:( men har ikke IKM før 15 da!! må vel bare vente å se!!!! men har jævlig mye kviser i panna, blir lett kvalm, mye hodepine og stort søvnbehov!!!! håpe håpe håpe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

lykke til alle sammen :) :)

Skrevet

uff har ikm i dag og føler at den skal komme siden jeg har symptomene for ikm og tror jeg skal over til neste pp men jeg vil ikke:(

hadde mer trå at jeg kunne bli gravid denna månden siden det var min 1 pp etter lap men men :(:(:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...