JordbærMamma Skrevet 23. mai 2007 #26 Skrevet 23. mai 2007 Tasselur: Hehe, han var blid igjen allerede i går, så nå er vi i gang Hviledag for pappacellene i dag, så satser vi på at humøret holder i morgen også Har i allefall fått rydda i dag ! tihi
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #27 Skrevet 24. mai 2007 Jeg tenkte at jeg skulle begynne å teste for EL på mandag, det blir dag 10... Blir vel til at jeg tester på søndag da! Jeg har ikke fått positive el-tester før, kun skikkelig utslag. Så denne gangen har jeg faktisk tenkt å teste på morgenurin.. Det er jo litt greit å ta de testene, bare for å ha litt kontroll, liksom.. Dere andre da?
bittelill Skrevet 24. mai 2007 #28 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har også IKm i uke 24!!! 12. juni. Møkklenge til Regner med å ha EL om en ukes tid.
Cala75 Skrevet 24. mai 2007 #29 Skrevet 24. mai 2007 Jepp, er på 2pp med IKM 14. juni. Skal satse på samleie fra og med 10. dag i syklusen og annenhver dag i en ukes tid.
Tasselur Skrevet 24. mai 2007 #30 Skrevet 24. mai 2007 Åh, begynne med el-tester eller ikke? Dag 12, så vet det er aalt for tidlig. Har hatt 32-35 dagers (og en 49) de siste gangene, og positiv el-test på max 10 dager før tr kom... Så vet jo at det blir negativ test og at jeg faktisk bør vente ihvertfall ei uke til... Men tida går jo så saaaakte!!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. mai 2007 #31 Skrevet 24. mai 2007 jeg har vel ikm i uke 24 jeg også tror jeg.har nettopp hatt SA,å det var 15 mai så er litt usikker på om syklusen er stabil med engang eller ikke. men er den det så har jeg ikm slutten av uke 23 starten av uke 24:) håper den sitter tvert:) å att den sitter hos alle dere andre også!!
Tasselur Skrevet 25. mai 2007 #33 Skrevet 25. mai 2007 Hm, underlige saker... De siste syklusene har jeg fått positiv el-test på dag 23 og 26. Var litt uggen i går og i dag, som jeg ofte er når el er på gang. Tok derfor en el-test i dag tidlig, sånn for sikkerhets skyld. Og da var jammen teststreken nesten like sterk som kontrollstreken! Og jeg er bare på dag 13... Hm... Gjett om det blir ny test i kveld og hopping i høyet uansett utfall! ; ) Ga opp å vente på mannen i går kveld, siden det uansett var så lenge til el og jeg var stuuup trøtt. Angrer litt på det nå, ja. Men forhåpentligvis er det ikke for sent likevel? Hm, merkelig dette, altså...
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #34 Skrevet 25. mai 2007 Ja, tasselur, hadde vært fint om du fikk EL tidligere! Tror jeg kommer til å ta en EL-test i morgen jeg.. He, he.. Bare av nysgjerrighet. Du må ta en test til, ja, så la oss høre hvordan det går! Lykke til!
Tasselur Skrevet 25. mai 2007 #35 Skrevet 25. mai 2007 Skulle du sett, testen i kveld har også teststrek som er omtrent like sterk som kontrollstreken! Og jeg kjenner det murrer godt nedi der, tipper test i morgen tidlig gir maks utslag! Dette er kjempegøy etter at jeg de siste pp har hatt utslag på dag 23-26. Er på dag 13 i dag. : ) Kanskje det blir en normal syklus med ca 2 uker lutealfase? Lov å håpe!
mamsen å lillegutt Skrevet 26. mai 2007 #36 Skrevet 26. mai 2007 har ikm søndag 17 juni, håper,håper spiren sitter, og at den sitter helt til termin...... lykke til ALLE sammen.....
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #37 Skrevet 26. mai 2007 Ja, skal bli spennede å se hvem det klaffer for denne perioden! Ja, skal se at du får en normal syklus, Tass... Det er så kjedlig når syklusen blri så ustabil.. Jeg begynte på dykkerkurs i går, så nå blir det dykking mellom mens og EL! Skal ta første dykket i dag.. Skal bli kult!
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #38 Skrevet 28. mai 2007 Hvordan går det, jenter? Ble stilt her inne, men det er jo tross alt i EL-tiden vår da...
JordbærMamma Skrevet 29. mai 2007 #39 Skrevet 29. mai 2007 Jeg hadde EL i går tror jeg!!! Ikke tatt tester da, men har hatt elslim siden fredag, toppet seg på søndag, hadde litt i går. Isåfall er jeg regelmessig i forhold til syklusen, det hadde vært flott om det hadde stabilisert seg etter hormonspiral nå! Har klaffet bra med samleie denne måneden, har litt troen denne måneden! Er så spent!!!!
Tasselur Skrevet 29. mai 2007 #40 Skrevet 29. mai 2007 Hehe, jeg er gravid! Det jeg trodde var tr var ikke det, ser det ut for. Lykke til til alle dere andre, synes IKM uke 24 gjengen var en koselig samling damer. Håper å se dere på 1. tri snart! : )
JordbærMamma Skrevet 29. mai 2007 #41 Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer Tasselur!!! For en utrolig hyggelig overraskelse å få! Håper på å se deg snart i 1. tri ja, men kan jo gå lenge her enda, så du får stikke innom en gang i blant! Lykke til!
Modesty Blaise Skrevet 29. mai 2007 #42 Skrevet 29. mai 2007 Jeg hiver meg på denne tråden. Tror jeg har mistet denne uken som har gått og hvis syklusen er på nett igjen har jeg IKM 15/06. Etter en MA og en SA på tre mnd er jeg nå klar for ny spire. Har kjøpt superlim og regner med at det MÅ sitte denne prøveperioden. Eller neste.... Blir heldigvis fort gravid. Så artig at vi er så mange som kan følge hverandre da. Lykke til mot EL damer:-)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #43 Skrevet 31. mai 2007 Å, tasselur! Så gøyt da!! Kommer tassene etter hvert vi! Håper det går bra denne gangen, Modesty! Må være helt forferdelig å miste.. Jeg tok EL test i går, den var nesten positiv, så tok jeg en i dag og den ga litt utslag. Har aldri fått en positiv EL-test, men får bare gå ut ifra at da de gir mest utslag er den positiv...? Jeg skal ha EL i dag eller morgen.. Så har jeg IKM 14.juni, da har vi vært sammen i 1 år, håper jeg kan overraske gutten min med en positiv G-test når vi er en romantisk date!
emporium Skrevet 1. juni 2007 #44 Skrevet 1. juni 2007 fordi du svarte på et innlegg hlyere opp på lista. om du svarer på hovedinnlegget legger svaret ditt seg nederst =O) dytter denne opp til 1.siden igjen
Tone Troll Skrevet 1. juni 2007 #45 Skrevet 1. juni 2007 Hei ! Jeg slenger meg på her. Ikm ca. 15. juni. Har hatt en lang syklus nå, etter "kjemisk sa", og fikk endelig positiv el-test 1. juni!
JordbærMamma Skrevet 1. juni 2007 #46 Skrevet 1. juni 2007 Da er det jo ekstra gøy å finne EL Tone Troll! Krysser fingrene for at flest mulig av oss greier det denne gangen, har jo vært litt labert her inne en stund nå 5 dager siden min EL, er sååååå spent! Kjenner på murringer og er litt oppblåst, men det har jeg jo kjent før uten at det har skjedd noe mer av den grunn. Meeeen har liksom en LITT annen følelse denne gangen, uten at jeg helt greier å sette fingeren på det. Noe som stemmer overens med første gangen jeg gikk gravid. Da fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 5 da, så er vel litt tidlig enda. Men blir spennende å se Håper snart flere legger inn noe nytt!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #47 Skrevet 1. juni 2007 Ja, håper det blir mange positive tester denne perioden.. Jeg har tenkt å ta en test på bursdagen min, selv om det blir 4 dager før IKM... Tror dere at det er mulig at jeg kan se noe resultat så tidlig...?
JordbærMamma Skrevet 1. juni 2007 #48 Skrevet 1. juni 2007 Er jo muuulig. Hadde jo vært en flott bursdagsgave... Men du må love å ikke bli deppa resten av bursdagen om den er negativ da, for det er jo fremdeles en god stund til IKM. Vil tro det er litt liten sjanse for at den slår ut, så jeg ville sikkert brukt bursdagen min til å leve i håpet, og så testa noen dager etterpå heller... Men hadde vel ikke greid å holde meg fra å teste uansett tenker jeg... Hehe, ble visst ikke så god hjelp i dette svaret.....
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #49 Skrevet 1. juni 2007 He, he!! Joda! Jeg blir ikke skuffa om den er negativ, det er jo som du sier veldig tidlig! Men tenk om den er positiv?? He, he... Skal sta å kjøpe meg alkoholfri rødvin nå! Da blir det party!! ;P
bittelill Skrevet 1. juni 2007 #50 Skrevet 1. juni 2007 Hvordan går det jenter? Noen som har symptomer? Jeg har ingen, eller jeg har etterdønninger etter EL med spenn nederst i magen, men kan ikke ta det som symptom enda Men det er da litt tidlig og da. Sukk, neste uke må gå fooooooort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå