Gå til innhold

IKM uke 24, flere?

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye om og men og surr er jeg vel i gang med en ny pp.

(historien er på habituell abort, orker ikke skrive den igjen)

Lurte da på om det var flere som skulle ha ikm i uke 24 :) hadde vært koselig med følge.

jeg venter tr da 13 juni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Jeg har IKM 14-15. juni.. Så blir jeg 30 år den 10, så det hadde vært verdens beste gave!

Jeg begynner tross alt å bli "gammel". :)

Skrevet

Jeg er med, IKM ca 14. juni. (Hvis syklusen stabiliserer seg, det ser sånn ut.) Men har så kort lutealfase at jeg ikke er alt for optimist... (7 dager sist syklus...)

Skrevet

Ja, kjedlig med ustabil syklus..

Min forrige mens kom etter kun 19 dager, men jeg håper det var et engangstilfelle. Nå fikk jeg mensen etter 26 dager, som er det jeg jeg har hatt tidligere.

Har du brukt EL-tester du da, siden du vet at lutealfasen er kort?

Håper syklusen din har stabilisert seg da! :)

Skrevet

Jeg har ikm på slutten av uke 24, akkurat begynt ny periode. Det blir spennende - igjen!

Skrevet

Limer inn denne her jeg. =)

Mandag 4. juni

Tanta til Celine! :o)

Dotten (10.pp... ikm ca 3. eller 4. juni).

Tersa<3 7 pp

Engel24_prøver igjen:)

Tirsdag 5. juni

Onsdag 6. juni

*dreamer*

~SnartMammaTilTre~

Vil bli mor til nr 4.

Torsdag 7. juni

Prins/Prinsesse-08 - Kanskje det blir en pergospire? Dobbel kur denne mnd

Bitteliten:)

Siss75-14pp

Fredag 8. juni

tålmodig til august - 7.pp(dersom syklusen har skjerpet seg)

Lørdag 9. juni

Femina 8 pp

Dizzie_8 pp

Søndag 10. juni

Skrevet

Oi, 19 dager var jo rimelig kjapt, ja. 26 dager høres mer fornuftig ut, enig med deg der. Har brukt el-tester noen sykluser nå, synes det er greit å vite når el er. Bruker strimler, og de slår ut greit på meg. Etter å ha brukt de noen sykluser har jeg i grunnen skjønt mer av hele kroppen, og klarer bedre å linke el med slim og smerter og det som er. Ser ut for at syklusen stabiliserer seg, heldigvis! (28, 35, 49 (!), 33 og 32 dager.) Men så var det det med lutealfasen... Hm, får se om jeg tar en kjapp tlf til legen, eller ser det an en pp til.

Har du runda de magiske 30 ennå? Jeg gjør i september, og håper selvfølgelig at det blir en alkoholfri feiring. Får heller ta det igjen et annet år! : )

Skrevet

men det er jo uke 23 :P he he

Skrevet

Vil bli mor: det du limte inn er jo uke 23 da! ;)

Tasselur: Jeg skal ta EL tester denne pp, og solvipect! :) Sikkert lurt mtp det du sier om å se på slim o.l.

Du har lang syklus da, stikk motsatt av meg.. :) Sikkert første og siste gangen vi får IKM samtidig! :) Mine har vært 27, 26, 25, 19, 26. Har mensen nå da.. Fikk ikke "være med" denne gangen, for samboeren min var bortreist på jobb.. Det er han annen hver mnd...

Jeg blir 30 den 10. juni! :) Så da blir det festing med alkoholfri rødvin helt på en "vanlig" flaske! :) Jeg skal ikke drikke noe. Jeg har tidligere ment at litt vil ikke gjøre noe skade, men etter jeg har tenkt, så har jeg kommet fram til at det vet jeg faktisk ikke noe om. Barnet kan få "små" skalder som f.eks. lærevansker, og da kan jeg ikke utelukke at det var to glass rødvin som forårsaket det eller ikke. Jeg bruker "føre var-prinsippet"! :) Jeg drikker sjeldent uansett, så det er ikke noe savn for meg. Men jeg respekterer selvfølgelig de som har en annen mening enn meg, og velger å ta et par glass.

Jeg håååper at vi får verdens vakreste gave i 30-års-dag! :)) Har du barn fra før? Jeg har ikke...

Ble langt dette gitt! :)

Skrevet

Jeg har IKM i begynnelsen av uke 24! Den 11. nærmere bestemt... Så henger meg på her jeg også! :)

Skrevet

Ja, gjør endelig det, jordbærmamma! :)

Jeg skrev et innlegg, men så havnet det over to innlegg som var der fra før! Rart! :)

Skrevet

ikm blir vel rundt 11-12 juni vil jeg tro...

tror jeg er i min 27 pp nå......*grøss*

nærmer meg 30 pp jo......

Skrevet

ikm 14. juni neste gang ja :) så får vi se

Skrevet

Hei! Dette blir min 1 pp..... og etter normal syklus skal ikm være 14 juni... håper som dere andre at tanta ikke kommer, men er veldig forberedt på at jeg blir en prøver en stund til da....

Skrevet

Hei! :) Ja, du er jo med da, kan godt hende du treffer på første forsøk! :)

Det hadde nå vært gøyt om det klaffet dere langtids-prøvere denne gangen, det må være frustrerende å prøve så lenge!

Nå er det sengetid for meg, skal tidlig opp i morgen, går på kurs hele uka! :)

Skrevet

så greit at vi var en del jenter som kan holde følge :)

lurer søren meg på om jeg må kjøpe el tester denne mnd.

begynte jo å blø 6 dager over ikm, var ferdig med blødning og spotting på lørdag, men har fortsatt mensvondt og øm/ vond korsrygg.

det er jo sånn jeg kjenner at el er her... at ryggen blir vond og jeg får mens aktige smerter i magen. uhu

Skrevet

Har enten IKM søndag17 el mandag 18, så jeg får henge meg på 2 grupper kanskje. Foreløpig finnes bare denne "klubben" så jeg henger meg på her.

Har hatt 27dagers sykluser siden jeg sluttet på pillen for 3mnd siden, men denne, vår 1pp, ble jeg lurt med en 28dagers. 24 spennende timer gitt...

Skrevet

Ja, spennende at di er en del.. :) Det må jo klaffe for noen av oss, skal bli sepnnende å se hvem! :)

Så gøyt at du fikk vente 24 da, kidos.. :) Jeg har ennå ikke fått vente noe, vært litt tidlig hver gang! :(

Men dere som vet så mye; tror dere at jeg kan få noe medisinsk hjelp for å bli gravid, da samboeren min er vekke annen hver mnd på jobb??

Det er ikke påvist noe gale med noen av oss.

Hva finnes det der ute som kan hjelpe? Kun pergo eller?

Skrevet

Så moro at det allerede er så mange som har hengt seg på IKM uke 24! "Bare" tre uker igjen nå, så braker det løs! Og før det blir det jo den hektiske el tiden. Jeg får vel sjekke lageret med el-tester og se om det blir nødvendig å bestille noen flere. Med mine lange sykluser er jeg på dag 10 allerede, kanskje på tide å sette i gang med 2. hver dag taktikken? Har hatt utslag på dag 23-26 tidligere, så egentlig er det leeenge igjen, men. Får jo ta med seg litt moro på veien. ; )

Skrevet

Vi setter også i gang 2. hver dag taktikken nå - rimelig ustabile sykluser etter hormonspiral enda, men er veldig sikker på at jeg har hatt eggløsning hver måned etter den ble tatt ut. Tror jeg hadde eggløsning mens den var inne også.

Har ikke hatt en naturlig syklus siden jeg var 17 år jeg (er 25 nå, har en sønn fra før, men da ble jeg gravid på 1pp etter p-pilleslutt, og satte inn hormonspiral før jeg fikk igjen tanta etter fødsel...), da hadde jeg 31 dager mellom hver mens. Det hadde jeg i 2. pp også så håper den stabiliserer seg nå!! Det vil i såfall si at jeg har EL neste mandag regner jeg med. Men om jeg har kortere syklus, 28 dager f.eks, har jeg jo EL på fredag. Så vi kjører på og holder det gående til førsten av neste uke, og krysser alle fingre! Veldig klar nå!

Skrevet

Jepp, jepp, klar her også! Du får hoppe på mannen i kveld, JorbærMamma, og satse på at han er i bedre humør enn i går. ; ) Mannen er ute og seiler, hm, får vel holde meg våken til han kommer hjem igjen, da. Bra jeg kan underholde meg med Frustrerte Fruer imens. Ustabile her også, 28-49 (!) dagers, men stort sett rundt 33 virker det som. Hoi hvor tida flyr, har jo holdt på i nesten 5 mnd allerede...

Skrevet

Ja, tia flyr.. vi har også holdt på i 5 mnd nu. Forige mnd var jeg 98% sikker på at jeg var gravid, men må vel bare innse at jeg ikke kjenner igjen kroppen min etter p-pilleslutt. Denne mnd tør jeg ikke tro eller håpe noe som helst. Og ikke vet jeg om vi gidder å prøve så hardt heller. Vi hadde planer om å få slutt på pendlingen nå, men det kan se ut som mannen blir å jobbe utenlands et år... Har ikke så lyst å gå gjennom et svangerskap og kanskje føde uten han tilstedet. Vanskelig det her, vi har jo virkelig lyst på et barn.. Men vi vil ikke la noen sjanser gå fra oss heller. IKM er den 12. juni

Skrevet

*Dytte, dytte.* Ikke så mye spennende å skrive, egentlig. Har begynt på 2. hver dag taktikken, men det er nok leeeenge til el for min del. Hvordan går det med dere andre, noen som så smått har begynt å teste for el? : )

Skrevet

Jeg har EL ca 1. juni, og samboeren min kommer hjem den 29.mai! Det blir nok mye mer enn annen hvar dag her i gården!! ;)) Heller mer annen hver time! ;P

Håper jeg blir gravid denne gangen.. Har så lyst!! :)

Jeg får kun være med annen hver gang pga jobben til samboeren min. Han går 4 uker på og 4 uker av.. Men denne gangen, pga min korte syklus, får vi med oss den første dagen av min fruktbare periode neste gang! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...