Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Sønnen min spiser heele tida. Dvs han spiser med en times mellomrom hele morgenen/formiddagen. Fra vi står opp kl seks til vi går ut på tur i tolvtida har han sikkert 5 måltider!! Sukk....trenger noen råd om hvordan jeg kan få det til å gå litt lengre tid mellom hvert måltid. På ettermiddag/kveld går det to timer mellom hvert måltid. Og om natta spiser han bare en gang. Jeg ammer. Hjelp?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Du bør begynne med grøt. Barnet er jo sultent. Babyer er ofte mer sulten om formiddagen - etter en lang natt uten mat. Jeg hadde begynt med grøt både til kvelds (før siste amming) og til frokost (etter amming).
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Hm...er faktisk ikke sikker på hvor sulten han egentlig er. Bare småspiser. Noen ganger sovner han. Virker som det nesten er mer for kosens skyld....hm...
LisaColli Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 prøv å drøye det lengst mulig sånn at han spiser mer når han først får? kanskje det er tenner som klør? eller kanskje han er trøtt? tulla mi blir alltid grinete og vil ha pupp når hun skal sove. hehe
LisaColli Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 eller prøv med flaske for å se om han virkelig er sulten så ofte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå