Gå til innhold

Hvem er selger OTH vogna billigest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger en vogn til å lurer på OTH vogna,men hvor selger de den ? og hvem er rimligest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

De selger den ikke så mange plasser i Norge.

Men om du går inn på OTH sine hjemmesider, så kan du søke opp hvor i Norge de selger den. Jeg kjøpte min på Bebito i Tr.heim.

Men de selger den også på Steen og støm i oslo+ Fru Lyng ved grensen.

www.onetreehill.nl/

Gå inn på Shop og søk på norge og fylke.

Vi kjøpte akkurat en urban jungle buggy, og har skjekket opp prisene. De koster det samma overalt. Kan variere med en hundrelapp kanskje.

Vi betalte 7999 tilsammen for sportsdel og bag.

Kjempebra vogn, enkel å kjøre.:)

Skrevet

hei hei.

ja jeg har erfart det samme som moncan over her. stort sett samme pris overalt. MEN..... jeg undersøkte,før helgen, hvor jeg kunne få tak i bag til vogna. ja jeg ville ha den brune jeg da! forelsket meg litt i den. og jeg fikk sjokk! både fru lyng i oslo og storkene i tønsberg kunne ikke levere bag før i uke 44!!!!!. det er jo i oktober. litt vel sent for min del! og jeg som trodde jeg var ute i god tid da jeg ikke har termin før i september.

men tok en telefon til biteringen i bergen, og de kunne levere en brun bag i løpet av juni! KJEMPEBRA.

tenkte jeg bare skulle informere om dette, slik at du kanskje ikke venter for lenge med å bestille.

lykke til

Skrevet

Hei.

Jeg har akkurat kjøpt meg oth med bag del på fru lyng, betalte 7798. 5899 for vogna og 1899 for bag. Fru lyng skal ha tilbud på vognene på foreldre og barn messa neste helg, 20 %. Men du må være der på fredag kl 12 når de åpner om du skal ha, i følge de som jobber der. Tilbudet var kun på messa. Ellers kan du jo bestille dra tyskland eller nederland.

Skrevet

Ja der sa du en veldig viktig ting!!

Jeg har termin i desember og ble anbefalt å bestille allerede nå. Leveringstid kan ta opptil 7 måneder dersom du er uheldig...( det er sikkert ingen som behøver å vente så lenge, men det hadde vært litt"krise" for noen måneder siden)

OTH vogna har blitt veldig populær det siste året, så de har hatt en del promlemer med leveringer til Norge.

Det spørs jo selvfølgelig hvor den bestilles også. I oslo er det vell mest pågang. Sånn som du sier baby78. Jeg bestilte min på Bebito i tr.heim og de mente at den muligens var her i slutten av juli.:)

Skrevet

Om dere befinner dere nær Oslo rundt 1. juni, selger Fru Lyng OTH-vognen med 15 prosent avslag på Foreldre og Barn messen.

Bugaboo selges med ti prosent avslag, mener jeg.

Skrevet

Heisann!samboer og jeg dro til Norbyn kjøpesenter rett ved Svinesund og fikk 2007 modellen av OTH Urban Jungle med bag og sportsdel til 7000,- Har trillet rundt i stua og er kjempe fornøyd i tillegg til at to bekjente ikke kan annet enn å skryte av de to vognenene sine;D

Skrevet

Til dere som skal på messa å kjøpe OTH:

Ikke for å være kjip,men de kommer garantert til å BARE selge farger som er mindre populære!!! Sånn som den sorte får de ikke inn før langt ute i juni (messa er 1-3.juni) brun har blitt forskinka med nye 2 uker.

Snakket med 3 forskjellige Fru Lyng i går,alle fortalte at at de ikke ville få inn noen av disse vognene før uti juni/juli:(

Skrevet

Jeg bestilte min på babyjungel.nl. Sparte 2000 kr og vognen kom på døren 10 dager etter min bestilling. Fikk laken og teppe som gave. Kjempefornøyd..

Skrevet

Det ligger noen nesten helt nye ute på finn.no. De er jo billigst!

Skrevet

Må du ikke betale mye i frakt og toll/moms når du bestiller på babyjungle? Ellers høres jo det utrolig bra ut!!

Skrevet

Jeg ringte Fru Lyng igår og de kan ikke garantere levering av svart vogn/bag før langt ut på høsten (oktober). Så det blir nok ikke salg på svart OTH vogn på messa, denne fargen har de ikke problemer med å få solgt til full pris akkurat. De sa til meg at det er produsenten som ikke klarer å levere. Men da lurer jeg litt på hvilke avtaler de har med OTH, sendte mail til Babyjungle i Nederland, de fikk den svarte inn på lager om 2 uker. Ringte Babyproffsen på Svinesund og de hadde 2 stk svarte på lager! Jeg kjøpte den ene over telefon og drar ned og henter den etterhvert (de sa den bare kunne ligge der siden jeg hadde betalt den, men regner med å plukke den opp ila noen uker). Har termin i september så jeg ble litt stressa over at de ikke har den fargen i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...